اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

هیئت وزنه‌برداری بوشهر در بین برترین‌های ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون وزنه‌برداری، هیئت وزنه‌برداری بوشهر در بین برترین‌های هیئت‌ها قرار گرفت.

هیئت وزنه‌برداری بوشهر در بین برترین‌های ایران

رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با وجود وزنه‌بردارانی با استعداد در رقابت‌های کشوری حضور مستمر و موفق داشته و این مهم با وجود هیئت وزنه‌برداری موفق محقق شده است.

وی افزود: هیئت وزنه‌برداری بوشهر نیز با برنامه‌ریزی و استفاده از ورزشکاران مستعد همواره توانسته موقعیت خود را در بین برترین‌های ایران تثبیت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: در همین ارتباط رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور در نامه‌ای در ارتباط با ارزیابی عملکرد هیئت وزنه‌برداری استان بوشهر، در سال 91 اعلام کرده هیئت وزنه‌برداری بوشهر رتبه هفتم کشور بین 32 استان کشور را کسب کرده است.

جمشیدی گفت: با توجه به نخستین حضور تیم هیئت وزنه برداری استان در لیگ برتر و معرفی محسن بهرام‌زاده به تیم ملی بزرگسالان و همچنین کلاس‌های آموزش و دوره‌های استعداد یابی از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی فدراسیون وزنه‌برداری کشور بوده است.

جمشیدی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اعلام کرد: همچنین در حکمی از سوی رئیس هیئت ووشو استان بوشهر، محمدرضا جولایی به عنوان عضو هیئت رئیسه ووشو استان منصوب شد.

وی ادامه داد: از هیئت‌های ورزشی می‌خواهیم با برنامه‌ریزی مدون، مسیر پیشرفت خود را هموار کنند تا در رقابت‌های ملی و بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول