اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

تصمیم‌گیری برای سرپرست آینده هیئت وزنه برداری اصفهان

معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در صورتی که سیف‌زاده همچنان به رفتن اصرار داشته باشد، در مورد سرپرست آینده هیئت وزنه برداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌کنیم.

تصمیم‌گیری برای سرپرست آینده هیئت وزنه برداری اصفهان

غلام ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دوران ریاست مرتضی سیف‌زاده در هیئت وزنه برداری استان اصفهان به پایان رسیده و وی طی نامه‌ای از مدیرکل درخواست معرفی سرپرست برای این هیئت را داشته است.

وی ادامه داد: سیف‌زاده سالیان زیادی برای وزنه برداری استان زحمت کشیده و برای احداث خانه وزنه برداری اصفهان نیز پیگیری‌های بسیاری را صورت داد.

معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به تمایل نداشتن سیف‌زاده برای فعالیت در هیئت وزنه برداری استان اصفهان تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان اصفهان تمایل دارد سیف‌زاده همچنان در این هیئت فعالیت داشته باشد، اما در صورتی که وی اصرار به رفتن داشته باشد، باید در مورد سرپرست آینده هیئت تصمیم‌گیری کنیم.

وی ادامه داد: پس از قطعی شدن خداحافظی سیف‌زاده، تصمیمی را اتخاذ می‌کنیم که به سود این رشته ورزشی باشد.

به گزارش فارس، در اردیبهشت سال 92 دوران ریاست مرتضی سیف‌زاده در هیئت وزنه برداری استان اصفهان به پایان رسیده و وی طی نامه‌نگاری با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خواستار معرفی سرپرست برای این هیئت شد.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول