اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

اصرارهای جامعه وزنه‌برداری اصفهان دلیل انصرافم از استعفا بود

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: با اصرارهای صورت گرفته تصمیم گرفتم در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان شرکت کنم.

اصرارهای جامعه وزنه‌برداری اصفهان دلیل انصرافم از استعفا بود

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته بودم که در پایان دوره ریاستم از هیئت خداحافظی کنم.

وی با بیان اینکه این تصمیم با مخالفت‌های زیادی همراه شد، تصریح کرد: رئیس فدراسیون وزنه ‌‌برداری و دبیرکل کمیته المپیک کشورمان از جمله افرادی بودند که از من خواستند همچنان در این هیئت فعالیت داشته باشم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان ادامه داد: جامعه وزنه‌برداری اصفهان نیز از من درخواست کردند که در کنار هیئت حضور داشته باشم و آن‌ها نیز در حد توان به من کمک می‌کنند

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز اصرار داشتند که به فعالیت خود ادامه بدهم و از این رو تصمیم گرفتم در انتخابات آینده هیئت ثبت نام کنم.

سیف‌زاده به انتخاب هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان به از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به عنوان برترین هیئت کشوری اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار است که هیئت وزنه‌برداری اصفهان می‌تواند چنین عنوانی را در بین استان‌های مختلف به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول