اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت وزنه‎برداری خراسان‎رضوی خبر داد

مشهد میزبان کلاس بین‎‏المللی داوری وزنه‎برداری / خیرآبادی دبیر هیئت وزنه‏‌برداری خراسان‎رضوی شد

نایب رئیس هیئت وزنه‎برداری خراسان‎رضوی از میزبانی مشهد در دوره ارتقای داوری بین‏‎المللی وزنه‎برداری کشور خبر داد.

مشهد میزبان کلاس بین‎‏المللی داوری وزنه‎برداری / خیرآبادی دبیر هیئت وزنه‏‌برداری خراسان‎رضوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، سیدابوالحسن جمالی اظهار داشت: در حال حاضر هشت داور دارای مدرک بین‌المللی در استان حضور دارند که برخی از آنها فعال نیستند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری دوره ارتقای داوری بین‎المللی وزنه‎برداری در سال جاری به خراسان‎رضوی داده شده است، افزود: میزبانی این کلاس داوری می‎تواند سبب فعال شدن داوران استان شود.

جمالی با اشاره به برگزاری جلسه سازمان لیگ وزنه‎برداری کشور در روز پنجم خرداد ماه در تهران عنوان کرد: در صورت پای کار آمدن یک حامی مالی، در لیگ امسال شرکت می‎کنیم تا استعدادهای وزنه‎برداری استان نمایان شود.

نایب رئیس هیئت وزنه‎برداری خراسان‎رضوی از فعال شدن مجدد هیئت وزنه‎برداری شهرستان مشهد خبر داد و گفت: با انتصاب غلامرضا خوش‌نویس، از قهرمانان پیشین وزنه‎برداری استان به عنوان رئیس این هیئت، تحرک ویژه‎ای در وزنه‎برداری مشهد ایجاد می‎شود.

جمالی همچنین از انتصاب دبیر جدید هیئت وزنه‎برداری استان خبر داد و افزود: علی رسا خیرآبادی به علت مشغله کاری زیاد امکان همکاری با هیئت را به عنوان دبیر نداشت که به جای وی حمید حداوندخانی، رئیس پیشین هیئت وزنه‎برداری شهرستان فریمان این مسئولیت را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول