اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف نیشابور:

بیش از 200 نفر در مسابقات حفظ قرآن اوقاف نیشابور شرکت کردند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور از حضور 291 نفر برای شرکت در مسابقات قرآنی حفظ قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

بیش از 200 نفر در مسابقات حفظ قرآن اوقاف نیشابور شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام محمد ذاکری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات در سه رده سنی هفت تا 12 سال، 13 تا 18 و 19 سال به بالا برگزار شد.

وی افزود: برادران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، در رده سنی نخست 16 نفر، رده دوم 24 نفر و در رده سوم پنج نفر و شرکت‌کنندگان خانم در رده سنی نخست 52 نفر، رده دوم 16 نفر و در رده سوم 61 نفر بودند.

وی بیان کرد: آموزش این گروه از مرداد ماه سال گذشته آغاز شد که تاکنون ادامه دارد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با بیان اینکه اگر جامعه قرآنی شود، آن جامعه از ناهنجاری‌ها، آسیب‌ها و آفت‌ها و ناامنی‌ها در امان می‌ماند با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری گفت: ما می‌خواهیم جامعه خود را با جوانان و نوجوانان قرآنی به‌سوی آرمان‌ها هدایت کنیم و چه خوب است در راه قرآن و اسلام، بکشانیم و این بهترین فرصت است.

ذاکری اضافه کرد: پیش از این شرکت‌کنندگان آزمون کتبی، مرحله شفاهی را که از بهمن‌‌ماه آغاز شده بود در اسفندماه امتحان دادند.

انتهای پیام/70005/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول