اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت نفت گچساران:

2500 کیلومتر از خطوط لوله نفت و گاز گچساران تعویض و مرمت شد

رئیس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به وجود 5 هزار و 500 کیلومتر خطوط لوله در میادین عملیاتی این شرکت گفت: 2 هزار و 500 کیلومتر از خطوط لوله نفت و گاز گچساران تعویض و مرمت شده است.

2500 کیلومتر از خطوط لوله نفت و گاز گچساران تعویض و مرمت شد

عزیزالله طریقی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طول خطوط لوله نفت و گاز میدان عملیات تولیدی صنعت نفت و گاز گچساران بیش از 5 هزار و 500 کیلومتر است.

رئیس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: بیش از یک‌هزار و 600 کیلومتر از این خطوط به صورت زیرزمینی نصب شده است.

وی بیان کرد: عمده فعالیت بخش خوردگی فلزات بر حفاظت و پیشگیری از خوردگی این بخش از خطوط متمرکز شده است.

تأسیسات انتقال نفت و گاز شرکت نفت و گاز گچساران بومی‌سازی شده است

طریقی‌نژاد با اشاره به بهسازی سامانه‌های حفاظت کاتدی در شرکت نفت گچساران تصریح کرد: طی چند سال اخیر با بهسازی سامانه‌های حفاظت کاتدی موجود و احداث سامانه‌های حفاظت کاتدی جدید، کلیه این خطوط تحت حفاظت قرار گرفته و خوردگی آنها تحت کنترل قرار گرفته است.

وی از تعویض و مرمت و ایمن‌سازی بیش از 500 کیلومتر از خطوط نفت و گاز زیر زمینی در چند سال گذشته خبر داد.

طریقی‌نژاد یادآور شد: همه مواد اولیه و اتصالات و تجهیزات مورد نیاز جهت تعمیر و ایمن‌سازی و حفاظت این شبکه خطوط از تولیدات داخل کشور تهیه شده است.

رئیس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: تحریم اقتصادی دشمن هیچ‌گونه خللی در توسعه و بازسازی شبکه انتقال نفت و گاز صنعت نفت گچساران نداشت است.

طریقی‌نژاد ادامه داد: به یاری حق تعالی اکثر تأسیسات انتقال نفت و گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بومی‌سازی شده است.

وی از تعویض و مرمت بیش از 2 هزار کیلومتر از خطوط لوله نفت و گاز « روکار » با قطرهای مختلف طی سالیان اخیر خبر داد و ابراز داشت: ترکیدگی و انفجار خطوط ناشی از فرسودگی در چند سال اخیر به حداقل ممکن کاهش یافته است.

انتهای پیام/82014/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول