اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی باشگاه پاس همدان:

بازیکنان پاس به دوپینگ مالی احتیاج دارند

مربی باشگاه پاس همدان گفت: بازیکنی که هشت ماه حقوق نگرفته انگیزه لازم برای بازی کردن را ندارد و بهترین دوپینگ برای بازیکنان پاس پول است.

بازیکنان پاس به دوپینگ مالی احتیاج دارند

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره صعود پاس به پلی‌آف اظهار داشت: مطمئن بودم که تیم پاس به پلی‌آف می‌آید و حتی قبل از بازی با شهرداری یاسوج می‌دانستم این اتفاق صورت می‌گیرد و به بازیکنان گفتم با شکست یاسوج خود را برای صعود به پلی‌آف آماده کنید.

وی افزود: شاید بعضی‌ها باور نمی‌کردند این امر محقق شود و ما به بازی پلی‌آف برویم اما ما در طول فصل تنها یک امتیاز برای صعود مستقیم به لیگ برتر کم آوردیم ولی مسائل زیادی در محقق نشدن این امر دخیل بود و خواست خدا این بود که ما به پلی‌آف صعود کنیم.

مربی باشگاه پاس همدان با بیان اینکه بازیکنان یک ماه است که تمرین نکرده‌اند، عنوان کرد: بسیار کنجکاو بودم که بدانم بعد از گذشته یک ماه، آمادگی بازیکنان تا چه اندازه است.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون به ما فرصت دهد که دو هفته تمرین داشته باشیم فکر می‌کنم بتوانیم آمادگی بدن‌‍‌ بازیکنان را به مرز 80 درصد برسانیم ولی اگر شش روز دیگر بازی پلی‌آف برگزار شود قطعاً شکل تمرینات متفاوت خواهد شد.

مربی باشگاه پاس همدان با بیان اینکه فدراسیون باید هرچه زودتر تکلیف زمان بازی پلی‌آف را مشخص کند به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: فعلاً ما بلاتکلیف هستیم و نوع تمرینات ما با توجه به معلوم نبودن زمان قطعی بازی‌ها مشخص نخواهد بود.

وی با اشاره به حمایت مسئولان عنوان کرد: نگاه مسئولان به باشگاه پاس خیلی مهم است که بیایند و داخل گود شوند و بدانند این تیم متعلق به کسی نیست و تنها صاحبان این تیم هشت هزار شهید و مردم استان همدان هستند.

مربی باشگاه پاس همدان درباره مشکلات مالی باشگاه پاس اظهار داشت: بازیکنان هشت ماه حقوق نگرفته‌اند و تنها پول دوپینگ روحی این بازیکنان است.

خورشیدی با اشاره به مس رفسنجان گفت: فیلم بازی‌های مس هنوز به دست ما نرسیده است چراکه ما برای بحث آنالیز اهمیت زیادی قائل هستیم و تاکتیک و تمرینات خود را بر همین اساس انجام می‌دهیم چون مس نیز در گروهی دیگر بوده و ما هیچ شناختی به آن‌ها نداریم.

وی با اشاره به نقش هواداران اظهار داشت: بازی پلی‌آف از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

مربی باشگاه پاس همدان گفت: در بازی رفت ما میهمان هستیم و گل زدن و گل نخوردن در این گونه بازی‌ها بسیار اهمیت دارد پس هواداران باید 90 دقیقه تیم خود را تشویق کنند.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول