اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین بازی پلی‌آف لیگ دسته اول

پاس تشنه حمایت هواداران با فرهنگ همدانی است

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان گفت: پاس همدان در سالی که شایستگی لیگ برتری شدن را دارد و نتایجی قابل قبولی را کسب کرده، برای دست‌یابی به هدف خود تشنه حضور و حمایت هواداران بافرهنگ همدانی است.

پاس تشنه حمایت هواداران با فرهنگ همدانی است

فرشید گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: در حالی که برای نخستین بار مجموعه فدراسیون فوتبال کشورمان دست به کار بزرگی زده است و یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های انضباطی را بررسی کرده تا حق ضایع شده از تیم‌ها پایمال نشود در این بین پاس همدان موفقیت خوبی را برای بازگشت به لیگ برتر پیدا کرده است.

وی افزود: تیم فوتبال پاس همدان از ابتدای فصل فوتبالی امسال با حواشی و اتفاقات زیادی دست و پنجه نرم کرد و موفق شد با وجود مشکلات عدیده مالی نتایج قابل قبولی را کسب کند که این عملکرد خوب و امتیازات مناسب باعث شد بعد از اعلام رأی قطعی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به عنوان تیم دوم گروه به بازی پلی‌آف راه پیدا کند.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان با اشاره به اینکه تیم پاس همدان لیاقت لیگ برتری شدن را دارد خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی و اجرایی پاس که از وزنه‌های خوب و پرتوانی برخوردار است نهایت حمایت بی‌دریغ خود را از این تیم به عمل آورده است و قطعاً تنها حلقه مفقوده دست‌یابی به این موفق حضور تماشاگران و هواداران خونگرم همدانی است.

به گفته وی حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه پاس در تمرین پنج‌شنبه این تیم باعث دلگرمی مسئولان اجرایی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پاس شده که با قول‌های مساعدی که استاندار همدان به عنوان رئیس هیئت مدیره داده، انگیزه موفقیت در این دو بازی را برای تنها اعضای تیم دوچندان کرده است.

گل‌محمدی در ادامه با اشاره به اینکه تحقق آرزوی همه مردم استان همدان در زمینه داشتن یک تیم فوتبال در لیگ برتر کشور فراهم شده است یادآور شد: فرصتی که در دو بازی پیش رو برای مردم و ورزش همدان فراهم شده تا حقی که فوتبال این استان در بالاترین سطح فوتبال کشور را دارند پس بگیرند و بتوانیم مثل نام پاس مقتدرانه بازگشتی شکوهمند به رده بالای ورزش کشور داشته باشند.

وی اضافه کرد: اعضای انجمن ورزشی‌نویسان همدان که شامل خبرنگاران، عکاسان، روزنامه‌نگاران و تحلیل‌گران ورزشی سراسر استان می‌شوند همچون قبل با حمایت صد در صدی از تیم فوتبال پاس همدان به عنوان یکی از حامیان اصلی این تیم که در سرما و گرما کنار اعضای کادر مدیریتی و اجرایی این تیم بودند فردا در نخستین بازی مرحله پلی‌آف حضوری پررنگ خواهند داشت.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان تصریح کرد: مردم ورزش‌دوست و بافرهنگ همدانی فردا با حضور در ورزشگاه شهدای قدس ضمن حمایت صد در صدی از تیم محبوب شهرشان قطعاً شرایط سختی را برای حریف و نهایت استفاده از موقعیت میزبانی به دست آمده را خواهند کرد تا تیم پاس همدان به لیگ برتر صعود کند.

وی یادآور شد: تیم فوتبال پاس همدان که به اسم 8 هزار شهید استان مزین شده برای اعتلای نام پرآوازه همدان و به صلابت الوند پرشکوه به میدان می‌رود تا از حیثیت فوتبال و ورزش این استان دفاع جانانه‌ای داشته باشد.

دیدار رفت پاس همدان و مس سرچشمه روز یکشنبه مورخ پنجم خرداد فردا ساعت 17 در ورزشگاه شهدای قدس همدان و دیدار برگشت این دو تیم روز پنج‌شنبه مورخ نهم خرداد ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار می‌شود که تیم برتر این دو بازی باید با تیم چهاردهم لیگ برتر یعنی ذوب‌آهن اصفهان دو بازی رفت و برگشت دیدار داشته باشد تا تکلیف نیم‌سهمیه باقی مانده لیگ دسته اول مشخص شود.

انتهای پیام/89020/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول