اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

یک یا علی تا لیگ برتر داریم/ فردا روز سرنوشت‌سازی است

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با توکل به خدا و حمایت همه‌جانبه مسئولان استان همدان و هواداران غیرتمند تیم پاس تنها یک یا علی دیگر تا لیگ برتر خواهیم داشت.

یک یا علی تا لیگ برتر داریم/ فردا روز سرنوشت‌سازی است

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره صعود پاس به پلی‌آف و بازی این تیم اظهار داشت: برخورد قاطع فدراسیون فوتبال برای مبارزه با تبانی در لیگ دسته اول بسیار ستودنی است و با خواست خدا شرایطی به وجود آمد که پاس همدان راهی پلی‌آف شود.

وی افزود: با تصمیم فدراسیون فوتبال تیم پاس همدان و مس سرچشمه باید بازی پلی‌آف را برگزار کنند که نخستین بازی در همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه فردا روز سرنوشت‌سازی برای فوتبال همدان است بیان کرد: هواداران و مردم همدان همیشه در کنار این تیم بوده و یکی از مشوق‌های اصلی ما بوده‌اند و قطعاً این هواداران فردا ورزشگاه را پر خواهند کرد تا روز سختی را برای تیم مس رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه شرایط بازی‌های پلی‌آف با سایر بازی‌ها بسیار متفاوت است و تیم‌ها باید بسیار هوشمندانه بازی کنند، ادامه داد: تعداد گل زده و گل نخوردن برای ما در این بازی بسیار مهم است چون نخستین بازی هم در همدان برگزار می‌شود باید در اینجا خیال خود را از بابت صعود به مرحله بعد راحت کنیم و نگذاریم کارمان به اما و اگر بکشد.

رمضانی درباره شرایط بازیکنان تیم پاس به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: تمرینات تیم از شنبه هفته گذشته زیر نظر کادر فنی امید طیری و مجتبی خورشیدی برگزار شده و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در آمادگی بالایی به سر می‌برند.

وی گفت: در هفته گذشته حضور استاندار همدان در تمرینات تیم پاس همدان باعث شد تا انگیزه بازیکنان برای برد مس چندین برابر شود.

رمضانی ادامه داد: همچنین حضور معاون عمرانی استاندار، معاون سیاسی استاندار، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان بر سر تمرین ثابت کرد که همه برای صعود پاس دست در دست هم گذاشته‌اند.

وی درباره محروم بودن امید طیری نیز بیان کرد: تا قطعی نشدن رأی در کمیته استیناف طیری سرمربی پاس است و اگر مشکلی برای نشستن وی بر روی نیمکت پاس در بازی پلی‌آف نباشد قطعاً این مربی بر روی نیمکت خواهد نشست.

دیدار رفت پاس همدان و مس سرچشمه روز یکشنبه پنجم خرداد ساعت 17 در ورزشگاه شهدای قدس همدان و دیدار برگشت این دو تیم روز پنج‌شنبه مورخ نهم خرداد ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار می‌شود.

تیم برتر این دو بازی باید با تیم چهاردهم لیگ برتر یعنی ذوب‌ آهن اصفهان دو بازی رفت و برگشت دیدار داشته باشد تا تکلیف نیم‌سهمیه باقیمانده لیگ دسته اول مشخص شود.

انتهای پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول