اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نفت و گاز پارس خبر داد

فعالیت همزمان نفت و گاز پارس در بخش‌های توسعه و تولید

مدیرعامل نفت و گاز پارس از فعالیت همزمان نفت و گاز پارس در بخش‌های توسعه و تولید خبر داد.

فعالیت همزمان نفت و گاز پارس در بخش‌های توسعه و تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا زهیری در جمع مدیران و کارشناسان مدیریت تولید و عملیات پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق نفت و گاز در کشور است و بخش عمده‌ای از گاز کشور توسط این منطقه تأمین می‌شود.

وی افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و در پارس جنوبی باید برای خلق حماسه اقتصادی همت کنیم.

این مسئول از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این واحد به عنوان خط مقدم جهاد در پارس جنوبی و تلاشگران سربلندی و افتخارآفرینی شرکت نفت و گاز پارس تقدیر کرد.

زهیری خاطر نشان کرد: این شرکت همزمان در دو بخش توسعه و تولید گام برمی‌دارد که همه اقدامات تولیدی در مدیریت تولید و عملیات متمرکز شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های همه کارکنان این طرح گفت: منابع انسانی، سرمایه‌های اصلی شرکت هستند و اینجانب پذیرای نقطه نظرات و پیشنهادات همه کارکنان این مدیریت برای برطرف کردن مشکلات و موانع عملیاتی و بهبود فرآیندهای جاری در این واحد هستم.

زهیری اظهار داشت: مدیریت ارشد این شرکت متعهد است که همه مشکلات شخصی، رفاهی، استخدامی و اداری کارکنان را در چارچوب مقررات صنعت نفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند.

تعدادی از کارکنان مدیریت تولید و عملیات نیز مهم‌ترین مشکلات و مسائل خود را بیان کرده و دستورات مقتضی برای رفع این موارد از سوی مدیرعامل نفت و گاز پارس به واحدهای مربوطه ابلاغ شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول