اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد:

500 نفر در اعتکاف سعدآباد شرکت کردند

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از حضور 500 نفر در اعتکاف سعدآباد خبر داد.

500 نفر در اعتکاف سعدآباد شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در جمع معتکفین سعدآباد با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) در بهره‌مندی از سرچشمه معارف اسلامی و قرآنی از دامان پرمهر و معنویت حضرت فاطمه (س) الگو گرفته است.

وی افزود: حضرت زینب (س) نمودار حق و جهاد در راه خدا و نگهدارنده ایمان و عقیده، قهرمان دلیری و شجاعت، جلوه فصاحت و بلاغت، شعله ستیزه‌جوی باطل و آتش افشان حق در برابر نیروهای ستمگر و کوبنده دژخیمان زورگو است.

جمالی بیان کرد: امسال مراسم اعتکاف در سعدآباد با همکاری مردم و مسئولان با کیفیت مطلوبی برگزار شد. رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از حضور 500 نفر در اعتکاف سعدآباد خبر داد و ابراز داشت: به همت تبلیغات اسلامی سعدآباد مراسم اعتکاف در مساجد صاحب‌الزمان (عج) و حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و مساجد شهرها و روستاهای اطراف با حضور 500 نفر با کیفیت مطلوبی برگزار شد.

جمالی ادامه داد: 12 نفر از روحانیون مستقر و بومی در اجرای این مراسم همکاری کردند که تاثیر بسیار زیادی در افزایش کیفیت برنامه‌ها داشتند.

وی افزود: جلسات پرسش و پاسخ دینی و تبیین احکام اعتکاف، برگزاری حلقه‌های معرفت، تصحیح قرائت نماز، قرائت دعای ندبه، عهد، مجیر، زیارت عاشورا و آل یاسین، مداحی و عزاداری، دعای توسل و قرائت دعای ام داود، برگزاری اعمال مخصوص در این سه شب، شب زنده‌داری و برگزاری مراسم سوگواری حضرت زینب (س) در شب وفات آن حضرت از جمله برنامه‌های فرهنگی اعتکاف امسال بخش سعدآباد است.

جمالی تصریح کرد: با همکاری تبلیغات اسلامی سعدآباد علاوه بر دو مسجد ذکر شده در شهر سعدآباد، مراسم اعتکاف در 10 مسجد شهر وحدتیه و روستاهای نظرآقا، درودگاه، هلپه‌ای، جتوط، بشیرآباد، برمک، تل سرکوه، شول و سرقنات از توابع بخش سعدآباد برگزار شد.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول