اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد

پاسخ به شبهات جوانان در حاشیه مراسم معنوی اعتکاف در البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: در حاشیه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در این استان، سلسه نشست‌هایی با هدف پاسخگویی به شبهات دینی جوانان در حال برگزاری است.

پاسخ به شبهات جوانان در حاشیه مراسم معنوی اعتکاف در البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و افزایش اعتقادات مذهبی نسل جوان، شاهد هستیم که مراسم معنوی اعتکاف امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در استان البرز بیش از یکصد مسجد که پیش از این امکانات برگزاری مراسم اعتکاف در آنها فراهم شده بود، هم‌اکنون پذیرای معتکفان بود و که اکثر این تعداد از میان نسل جوان هستند.

وی تصریح کرد: به همین منظور و برای افزایش بصیرت و آگاهی معتکفان، ویژه‌ برنامه‌هایی دینی و مذهبی در طول برگزاری این مراسم معنوی اجرا کردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز افزود: یکی از این برنامه‌ها پاسخ به شبهات و پرسش‌های دینی نسل جوان است که با بهره‌مندی از دانش علمای دینی، ساعاتی در طول برگزاری مراسم اعتکاف را به این طرح اختصاص داده‌ایم.

مسعودی افزود: بر اساس این برنامه علمای دینی با حضور در مساجدی که مراسم اعتکاف برگزار می‌شود، ضمن تشریح مسائل دینی و مذهبی به پرسش‌های معتکفان پاسخ می‌دهند.

وی متذکر شد: البته اجرای این طرح به صورتی برنامه‌ریزی شده که اگر مردم دیگر به ویژه نسل جوان حاضر در مساجد نیز بتوانند از مباحث مطرح شده بهره‌مند بوده و پرسش‌های خود را با علمای دینی در میان بگذارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز اظهار امیدواری کرد: اجرای این برنامه در کنار طرح‌های فرهنگی و مذهبی دیگری که در طول برگزاری مراسم اعتکاف انجام دادیم، از جمله ختم قرآن و تفسیر کلام‌الله مجید بتواند به افزایش بصیرت و آگاهی نسل جوان کمک کرده باشد.

انتهای پیام/230/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول