اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

اعتکاف امسال در 43 مسجد فارس برگزار شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: با همکاری دستگاه‌های مسئول 43 مسجد در شیراز در حال برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند.

اعتکاف امسال در 43 مسجد فارس برگزار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مساجد نسبت به سال گذشته مسئولان نیز باید تلاش بیشتری را به کار گیرند تا این مراسم به نحو احسن به پایان برسد.

وی افزود: امسال تعداد معتکفان در فارس نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

این مسئول با بیان این که روزه، نماز، حضور در مسجد و دیگر اعمال معتکف مایه تقرب است، بیان کرد: در خانه دوست، سفره‌ای از مغفرت و بخشایش گسترده شده و عاکف با صیقل روح و روان، زنگار گناه از دل می‌زداید و مهیای ضیافت بزرگ در ماه وصال می‌شود.

محمودی نژاد تصریح کرد: این فرصت سه روزه تنها گوشه‌ای از فرصت‌هایی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار می‌دهد تا برای مدتی کوتاه خود را از مادیات زندگی روزمره دور کنند و به اعمال معنوی بپردازند.

وی با تاکید بر تقاضای بسیار برای شرکت در آیین اعتکاف و محدودیت فضاهای اختصاص یافته به این مراسم ابراز داشت: 240 مسجد در استان فارس به مراسم اعتکاف اختصاص یافته که از این تعداد 43 مسجد در شیراز قرار دارد.

محمودی‌نژاد خاطرنشان کرد: سال گذشته 120 هزار نفر از مردم استان فارس در مراسم اعتکاف شرکت کردند و امسال 150 هزار نفر در این مراسم پر فضیلت شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول