اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

اعتکاف دروازه ورود معنویات به زندگی انسان‌هاست

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت اعتکاف گفت: این سنت حسنه فرصت مناسبی برای ورود معنویات به زندگی‌ انسان‌ها است.

اعتکاف دروازه ورود معنویات به زندگی انسان‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌ شاهرودی ظهر امروز در جمع بانوان معتکف شهرستان سنندج در مسجد امام حسین (ع) سنندج اظهار کرد: حضور بانوان در مراسم اعتکاف زمینه نزدیکی با خداوند و افزایش معنویات در زندگی معتکفان را فراهم می‌کند.

وی افزود: هر انسانی که بتواند خود را بیشتر به خداوند متعال نزدیک‌ کند در واقع زمینه رشد و تعالی و همچنین سعادت دنیوی و اخوی خود را فراهم کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه ما باید در کار خیر و معنویات از هم سبقت بگیریم که این امر جز با انجام دادن کارهای خیر، عبادت و بندگی خداوند متعال ممکن نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان رعایت حد و مرزها، پیش گرفتن تقوا، ایمان به خدا و گام نهادن در مسیر درست را از صفات بارز انسان‌های مومن و مسلمان خواند و گفت: فردی که بخواهد زندگی پربار و معنوی داشته باشد باید این صفات را دارا باشد.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: همه کمال انسان در خوب فهمیدن دین توسط اوست لذا باید دین را خوب درک کرده و براساس آموزه‌های دینی عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه سه روز مراسم اعتکاف فرصتی بزرگ برای خوب زندگی کردن در طول سال است، تصریح کرد: اعتکاف این فرصت را برای قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان مهیا ‌می‌کند تا در تنهایی و خلوت چند روزه و البته به شکل آگاهانه به گفت‌وگو با خداوند بپردازند.

در این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی و مسئول امور مبلغین استان کردستان نیز حضور داشتند.

گفتنی است؛ پیش از این مراسم نماینده ولی‌فقیه کردستان و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با برادران معتکف سنندج در مسجد جامع این شهرستان دیدار کردند.

انتهای پیام/79007/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول