اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم:

خدمت‌رسانی در نظام مهندسی قم الکترونیکی می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از اجرای فاز اول الکترونیکی کردن خدمات طراحی و نظارت از سوی این سازمان خبر داد و گفت: به ‌زودی این طرح نهایی و اجرا خواهد شد.

خدمت‌رسانی در نظام مهندسی قم الکترونیکی می‌شود

امین مقومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه تا پایان سال 90، 2 هزار نفر مهندس عضو این سازمان بودند اظهار کرد: در حال حاضر تعداد مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به 2 هزار و 650 نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: برای اینکه مردم در بخش‌ها و روستاها نیز از خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان بهره‌مند شوند نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در تمام شهرهای استان راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم افزود: در راستای همکاری نظام مهندسی با دیگر دستگاه‌ها منشور همکاری با دستگاه‌های استان تدوین شده است و با آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ستاد عتبات عالیات، مجموعه گردشگری و... تفاهمنامه‌هایی به امضا رسیده است.

وی بیان کرد: در راستای ارائه خدمت به مردم در عرصه ساخت مساجد و حسینیه‌ها طراحی و نظارت به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و در هیئت امنای امامزادگان استان قم نیز یک نفر از مهندسان سازمان عضویت دارد.

مقومی به اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان قم اشاره کرد و یادآور شد: نظام مهندسی کار طراحی و نظارت بر ساخت 40 هزار واحد مسکن مهر را در دستور کار قرار داده است و از سوی دیگر برای تمام واحدهای مسکن مهر که در استان قم احداث شده‌اند شناسنامه فنی و ملکی صادر شده است.

وی با اشاره به تلاش این سازمان در راستای الکترونیکی کردن روند ارائه خدمت در سازمان نظام مهندسی اظهار کرد: در حال حاضر به دنبال اجرایی کردن فاز اول این طرح هستیم و امیدواریم که به زودی شاهد به بهره‌برداری رسیدن آن باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم تدوین سند چشم‌انداز را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و یادآور شد: این سند برای دوره پنج ساله فعالیت تنظیم شده است و برنامه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بر اساس این سند دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول