اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رزن:

146 شعبه آرای رزنی‌ها را جمع‌آوری می‌کند

فرماندار رزن گفت: در شهرستان رزن تعداد 146 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم پیش‌‌بینی شده که از این تعداد 140 شعبه ثابت و شش شعبه نیز سیار است.

146 شعبه آرای رزنی‌ها را جمع‌آوری می‌کند

کرم اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان رزن انجام شده است، اظهار داشت: آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستا فراهم کرده‌ایم.

وی گفت: در شهرستان رزن تعداد 146 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم پیش‌‌بینی شده که از این تعداد 140 شعبه ثابت و شش شعبه نیز سیار است.

فرماندار شهرستان رزن ادامه داد: در این میان 21 شعبه شهری و 125 شعبه روستایی در روز انتخابات آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

*3 هزار نفر وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده دارند

وی ابراز داشت: 3 هزار نفر در شهرستان رزن وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که آموزش‌های لازم به این افراد داده شده است.

اصفهانی با اشاره به اینکه مردم شهرستان رزن همیشه مدافع نظام و رهبری بوده‌اند، تأکید کرد: به طور قطع امسال نیز حضور پرشور و دشمن‌شکن را از سوی مردم این دیار شاهد و ناظر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در انتخاب اصلح باید معیارها و ملاک‌های رهبری را مد نظر قرار داد، گفت: ولایتمداری عامل پبشبرد امور و پیشرفت در کارها است پس باید به این امر توجه کافی و وافی صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به اینکه دشمن از راه‌های مختلفی قصد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات را دارد، تأکید کرد: حضور یکپارچه و حماسی مردم بار دیگر خط بطلانی بر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/89002‌/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول