اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توضیحات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نسبت به یک خبر

اموال کشف شده در بندر ماهشهر به نیروگاه رامین اهواز تعلق ندارد

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ارسال توضیحاتی تعلق مالکیت اموال سرقتی کشف شده در شهرستان بندر ماهشهر به نیروگاه رامین اهواز را رد کرد.

اموال کشف شده در بندر ماهشهر به نیروگاه رامین اهواز تعلق ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، در این نامه آمده است: پیرو درج مصاحبه فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با خبرنگار فارس، مبنی بر کشف اموال به سرقت رفته از نیروگاه رامین اهواز، هیچگونه دلیلی به تعلق مالکیت اموال کشف شده به نیروگاه رامین وجود ندارد و این موضوع مورد تأیید مدیرعامل این نیروگاه قرار نگرفته است.

بنابراین گزارش، به پیوست این نامه توضیحات سرپرست نیروگاه رامین نیز درج شده که در آن آمده است: در بازدید از محل نگهداری اموال کشف شده چهار دستگاه دیزل و چهار دستگاه ژنراتور که به دلیل نگهداری در فضای آزاد به صورت مستعمل درآمده و همچنین تجهیزات روغن‌کاری یاتاقان‌ها، یک عدد کرن 35 تن که هنوز مونتاژ نشده، دو دستگاه کمپروسور هوا و حدود 16 پانل تابلوهای مربوط به اتاق فرمان دیزل ژنراتورهای ذکر شده مشاهده شد که به دلیل نگهداری در فضای باز به طور جدی دچار آسیب دیدگی شده و هیچکدام از وسایل اعلام شده مربوط و متعلق به نیروگاه رامین نیست.

فرماندار بندر ماهشهر نیز در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در گزارش اولیه این پرونده مالکیت اموال کشف شده به نیروگاه رامین نسبت داده شده بود، که پس از انجام تحقیقات لازم و تکمیلی مشخص شد موضوع مالکیت اموال به نیروگاه رامین منسوب نبوده و منتفی است.

منوچهر حیاتی خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده و اموال کشف شده در حال انجام است و نتیجه آن قطعاً از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/2329/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول