اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

116 فقره سرقت در استان مرکزی کشف شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مأموران انتظامی استان مرکزی در 48 ساعت گذشته موفق به دستگیری 53 سارق و کشف 116 فقره انواع سرقت شدند.

116 فقره سرقت در استان مرکزی کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سیامک قاسمی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در استان با اقدامات اطلاعاتی، تشکیل تیم‌های شناسایی و کنترل تردد مخفیگاه‌ها و پاتوق سارقان توسط مأموران انتظامی در سطح استان در 48 ساعت گذشته 53 سارق دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی متهمان به 116 فقره سرقت اعتراف کردند که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

قاسمی با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس گفت: شهروندان با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه 110 و 197 در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس هستند و عملکرد حوزه انتظامی نیز در سایه تعاملات مردمی با ناجا به دست می‌آید.

انتهای پیام/87012/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول