اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان در مجلس خبر داد

صادرات سوخت از مرز میلک انجام می‌شود

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی از صادرات سوخت از مرز میلک از هشتم خرداد ماه جاری خبر داد.

صادرات سوخت از مرز میلک انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سید باقر حسینی ظهر امروز در دیدار با معتمدان، کشاورزان و تجار بازارچه‌های مرزی هیرمند اظهار داشت: اخیراً مشکلاتی برای مرزنشینان در بحث تبادل کالا و تردد به کشورهای افغانستان و فعالیت در بازارچه‌های مرزی شهرستان ایجاد شده بود.

وی افزود: بنا به در خواست مرزنشینان و به منظور بررسی مشکلات نقاط مرزی کشور و به ویژه بازارچه‌ها، جلسه‌ای در محل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با حضور اعضای هیئت رئیسه فراکسیون مرزنشینان کشور در محل ستاد برگزار شد.

این مسئول اضافه کرد:  همچنین به منظور بررسی مشکلات مربوط به مرزبانی جلسه‌ای با سردار ذوالفقاری فرمانده مرزبانی کشور برگزار شد و مسائل و مشکلات مطرح و تصمیمات هم برای رفع مشکلات موجود گرفته شد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با حضور مقامات ارشد کشوری و به ویژه رئیس ستاد قاچاق کالا و ارز کشور صادرات سوخت رسما از مرز میلک شهرستان هیرمند آغاز خواهد شد.

فرماندار هیرمند نیز در ادامه خواستار تسهیل کار صادرات و واردات و ترانزیت از بازارچه‌ها و پایانه‌های مرزی میلک شهرستان هیرمند شد.

سلطانعلی دهمرده اظهار داشت: حماسه اقتصادی به معنای بهره‌وری بیش از پیش با استفاده از تمام توانایی‌ها و ظرفیت‌های موجود در گمرکات و بازارچه‌ها است و تحقق آن می‌تواند نقش بسزایی در رشد اقتصادی کشور داشته باشد.

وی متذکر شد: در حال حاضر دربازارچه‌های مرزی میلک و گمشاد و همچنین پایانه‌ مرزی میلک، بالغ بر 800 نفر کارگر بطور مستقیم مشغول به کار هستند که اکثریت این افراد از روستاهای اطراف این بازارچه‌ها هستند و از این رو فعالیت این بازارچه‌ها می‌تواند نقش بسزایی در اشتغال و تامین معیشت مرزنشینان داشته باشد.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول