اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری:

عدم حضور نخبگان در میدان عمل، جامعه را از ارزش‌های اسلام دور می‌کند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: چنانچه افرادی که شایستگی حضور در میدان عمل را دارند به وظیفه خود عمل نکنند جامعه از معارف قرآن و ارزش‌های اسلام دور خواهد شد که به‌طور قطع نتیجه حاصله رضایت بخش نخواهد بود.

عدم حضور نخبگان در میدان عمل، جامعه را از ارزش‌های اسلام دور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد طباطبایی پیش ازظهر امروز در نشست با فعالان قرآنی در این استان، اظهار کرد: چنانچه فعالان قرآنی در ابعاد مختلف در میدان باشند خود به خود بسیاری از دستورات قرآن در جامعه اسلامی عملیاتی خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم نقش آفرینی موثر فعالان قرآنی در جامعه، افزود: قرآن تنها بعد دستورات فردی نیست بلکه توجه به ابعاد اجتماعی نیز از دستورات موکد قرآن است.

طباطبایی تصریح کرد: چنانچه افرادی که شایستگی حضور در میدان عمل را دارند به وظیفه خود عمل نکنند جامعه از معارف قرآن و ارزش‌های اسلام دور خواهد شد که به‌طور قطع نتیجه حاصله رضایت بخش نخواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به نقش موثر جامعه قرآنی در صبغه الهی گرفتن جامعه اشاره و اظهار کرد: اگر کسی به معنای واقعی قرآنی باشد قرآن به او اجازه نمی‎دهد از قرآن و معارف والای آن در زمینه‌های مختلف دفاع نکند.

وی هدف از نزول قرآن هدایت انسان است، گفت: قرآن داروی شفابخشی است که همه دردها را درمان می‌کند و با وجود قرآن دردها و ناراحتی‌ها التیام می‌یابد، باید این نسخه شفابخش را خواند و آن را به دقت مطالعه کرد و با راه درمان دردها و مشکلات فردی و اجتماعی آشنا شد.

طباطبایی ادامه داد: هدف قرآن فلاح و رستگاری انسان در دنیا و آخرت است، در این عرصه، قرآن کریم راه‌های کلی و خطوط اصلی را به ما نشان می‌دهد که با به کار بستن آنها می‌توانیم زندگی سعادتمندانه‌ای داشته باشیم، این خطوط کلی چراغ‌هایی هستند که جهت سیر و حرکت را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول