اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

محلات آلوده موادمخدر گلستان بهبود یافتند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: با تلاش دست‌اندرکاران مبارزه با موادمخدر تمامی محلات آلوده استان بهبودیافته به گونه‌ای که یکی از مراکز DIC استان دیگر مراجعه‌کننده ندارد.

محلات آلوده موادمخدر گلستان بهبود یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی امروز در حاشیه جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با بیان اینکه در استان گلستان معتاد پرخطر وجود ندارد، اظهار داشت: هیچ مشکلی برای پذیرش و بازپروری معتادان پرخطر در استان گلستان وجود ندارد.

وی افزود: آن دسته از معتادان پرخطر که مشمول این ماده شوند در مراکز بازپروری جذب و پس از درمان به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند. 

مردم کتاب زندگی را باید رایگان تهیه کنند

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه کتاب در اماکن عمومی خاطرنشان کرد: در این اماکن قفسه‌های کتاب پیش‌بینی شده و کتاب‌های مورد نیاز که در زندگی مورد استفاده انسان قرار می‌گیرد در این ایستگاه‌ها قرار داده می‌شوند.

جمشیدی ادامه داد: یک انسان برای خوب زندگی کردن باید بداند که چه کتابی را مطالعه و آن را هم به راحتی به دست آورد.

به گفته وی، باید شرایط به گونه‌ای باشد که انسان کتاب زندگی را رایگان تهیه کند.

خلیفه پروردگار تربیت کردن نیاز به بودجه دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه انسان خلیفه پروردگار است، تاکید کرد: خلیفه پروردگار تربیت کردن نیاز به بودجه دارد.

جمشیدی تاکید کرد: برخی از افرادی که در مراکز بازپروری نگه‌داری می‌شوند دوباره به آغوش گرم خانواده و اجتماع باز می‌گردند.  

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان از همکاری مردم ولایتمدار استان تقدیر کرد و گفت: گلستان به دلیل حضور اقوام و خورده فرهنگ‌های مختلف ایران کوچک لقب گرفته و همه آنها با همدلی، صفا و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/83003/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول