اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‎رضوی خبر داد

کشف یک تن مواد مخدر در خراسان‎رضوی

فرمانده انتظامی خراسان‎رضوی گفت: تیم‎های مبارزه با مواد مخدر خراسان‎‌رضوی در یک رشته عملیات منظم و هماهنگ قریب به یک تن مواد افیونی را کشف کردند.

کشف یک تن مواد مخدر در خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم‎های اطلاعات عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‎رضوی در عملیاتی هماهنگ و منظم در سه هفته اخیر، قریب به 800 کیلوگرم انواع مواد افیونی را کشف و 13 تن از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی افزود: در این مرحله از عملیات هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین ، 12 دستگاه تلفن همراه و 5 میلیون و 700 هزار تومان وجه نقد توقیف شده است.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: در ادامه پیگیری تحقیقاتی این پرونده، قریب به 110 کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف و 157 خرده فروش مواد مخدر در مشهد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‎رضوی در ادامه از دستگیری فردی که در قالب باغداری در شهرستان بینالود مواد افیونی خرید و فروش می‌کرد خبر داد و افزود: با کسب اطلاعاتی که از دستگیری چندین فروشنده جز مواد مخدر در شهرستان بینالود به دست آمده بود، عامل اصلی فروش مواد مخدر صنعتی در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: در عملیات اطلاعاتی ماموران پلیس مشخص شد فردی در قالب باغداری و املاک اقدام به جابه‌جایی مواد مخدر صنعتی می‌کند که با این اطلاعات و با زیر نظر گرفتن منزل این فرد، ماموران به طور غافلگیرانه وارد منزل او شده و در بررسی‌های دقیق خود مقدار 110 گرم هروئین فشرده بسته‌بندی شده را کشف کردند.

امیری‌مقدم در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دو سانحه رانندگی دلخراش در اطراف شهر مشهد در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در پی وقوع دو تصادف در اطراف مشهد، عابر پیاده و راکب موتور سیکلت به طرز دلخراشی جان باختند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی سواری ال 90 ساعت 23:15 شب گذشته با عابر پیاده‌ای که قصد عبور از عرض بزرگراه مشهد باغچه را داشت برخورد کرد که پس از حضور اکیپ پلیس و امداد، مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شد اما او در بین راه جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری در فاصله چند دقیقه از حادثه نخست، یک دستگاه خودروی تریلر، موتور سیکلتی را در بزرگراه مشهد باغچه زیر گرفت که در این حادثه نیز راکب 33 ساله موتورسیکلت در دم جان خود را از دست داد.

وی افزود: رعایت نکردن حق تقدم و بی‌توجهی در خارج شدن از محل پارک خودرو، علت حادثه از سوی کارشناسان اعلام شده است.

انتهای پیام/70022/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول