اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

فراکسیون رهروان ولایت کاندیدایش را معرفی می‌کند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: به زودی از بین گزینه‌های قالیباف، ولایتی و رضایی کاندیدای خود را معرفی کرده و در این زمینه بیانیه می‌دهیم.

فراکسیون رهروان ولایت کاندیدایش را معرفی می‌کند

منصور حقیقت‌‍‌پور در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده در جریان حمایت جمعی از نمایندگان کشور از محمدباقر قالیباف هستم ولی اینکه کاندیدای واحد فراکسیون قالیباف باشد هنوز تصمیم‌گیری نهایی صورت نگرفته است.

وی در خصوص پیوستن جلیلی به این جمع عنوان کرد: تاکنون جلیلی به فراکسیون رهروان ولایت مجلس نیامده و دیدگاه‌هایش را مطرح نکرده است و تا زمانی که حضور پیدا نکند نمی‌توانیم در خصوص وی اظهار نظر کرده و یا حمایتی را انجام دهیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در پاسخ به این سوال که چه وقت نظر نهایی فراکسیون اعلام می‌شود، گفت: رسانه‌ها عجله نکنند ما تا 10 روز آینده تصمیم‌گیری و نظر نهایی را در خصوص کاندیدای واحد فراکسیون که مورد حمایت همه جانبه ما خواهد بود، اعلام خواهیم کرد.

نمایندگی وزارت امور خارجه فعالیت‌اش را آغاز کرده است

حقیقت‌پور در خصوص افتتاح رسمی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اردبیل نیز یادآور شد: هنوز به دلیل مناسب نبودن فضای نمایندگی وزارت امور خارجه موفق به افتتاح این دفتر نشدیم ولی تلاش می‌کنیم تا در مناسبت‌های پیش‌رو به صورت رسمی این دفتر نمایندگی را افتتاح کنیم.

وی افزود: البته در محل سابق ستاد مبارزه با کالای قاچاق، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان اردبیل فعالیت‌اش را آغاز کرده و مشغول کار و فعالیت می‌باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با در نظر گرفتن فضای مناسب برای فعالیت این دفتر خدمات‌رسانی به هموطنانمان شایسته و بهتر اتفاق بیفتد.

حقیقت‌پور در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص افتتاح باشگاه آرتا‌سبلان نیز بیان داشت: هر چند به صورت رسمی این باشگاه افتتاح نشده اما در مناسبت‌های شعبانیه شاهد افتتاح باشگاه فرهنگی ـ ورزشی آرتا‌سبلان خواهیم بود که فعالیت‌ غیر‌رسمی آن با تست از بازیکنان و کارهای مقدماتی در حال انجام است.

این نماینده مجلس در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: ما مجوز حضور این تیم در لیگ یک را دریافت کرده‌ایم و به مردم قول می‌دهیم که در لیگ یک کشور تیم آرتا‌سبلان با قدرت تمام وارد خواهد شد.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول