اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

پیشرفت‌های ایران نگرانی غرب را دوچندان کرده است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: با وجود تحریم‌های دشمنان، ملت ایران به پیشرفت‌های علمی خوبی در عرصه‌های مختلف دست یافته و با پیشرفت‌های به دست آمده نگرانی غرب دوچندان شده است.

پیشرفت‌های ایران نگرانی غرب را دوچندان کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در همایش «این عمار» که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌ها بود.

وی افزود: دشمن به دلیل اعتقادات ما به ایران اسلامی حمله کرد و جهان استکبار تمام توان خود را به کار بست تا ما را از پای درآورد و مردم ایران نیز برای اعتقادات جان دادند که به همین دلیل فتح خرمشهر، فتح ارزش‌ها بیان شده است.

این مسئول اضافه کرد: یکی از وظایفی که امروز بر عهده مسئولان قرار دارد، زنده نگه داشتن دستاوردهای حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر و انتقال آن به نسل جوان که آن دوران را ندیده‌اند، است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(ع) استان قزوین عنوان کرد: هجمه‌های شدیدی که از سوی استکبار جهانی و غرب علیه ملت ایران آغاز شده و هر سال نیز بیشتر می‌شود، فقط برای مقابله با اعتقادات دینی، ملی و مذهبی ملت ایران است.

آبنوش افزود: اما ملت با بصیرت و هوشیار ایران با دلاوری و رشادت همه این سختی‌ها را پشت سر می‌گذارند و برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پای جان خود ایستاده‌اند و هرگز تسلیم نمی‌شوند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن گفت: انقلاب اسلامی در حالی در کشور ایران به پیروزی رسید که صهیونیست‌ها برتری خود را بر دیگران تحمیل کرده و آرام آرام تلاش می‌کردند اعتقادات و اسلام را به حاشیه برده و برای هر دینی مکتب جدیدی بسازند.

این مسئول افزود: امام خمینی (ره) این انسان الهی رهبری انقلاب را بر عهده گرفت و انقلاب اسلامی ایران را به جهان هدیه داد، از این رو باید قدر و ارزش جایگاه خود را بدانیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: بنابراین در عصر حاضر ما به عنوان وارثان شهدا و امام این رسالت را داریم که به دنیا ثابت کنیم نباید مطیع صهیونیست‌ها بود و هرچه را که آنها می‌گویند، پذیرفت.

وی بیان کرد: با وجودی که در تمام سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در فشار تحریم به سر می‌بردیم، اما به خواست خداوند متعال و با تلاش و همت ملت به جایگاهی دست یافته‌ایم که از نظر علمی، هسته‌ای و تکنولوژی در رده‌های بالا قرار داریم و با پیشرفت‌های به دست آمده نگرانی غرب دوچندان شده است.

این مسئول با اشاره به حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت: بیش از شش ماه است که کانون‌های قدرت جهان همه فعالیت‌های خود را تعطیل کرده و انتخابات ایران را رصد می‌کنند تا حضور ملت ایران در انتخابات را ارزیابی کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: همه اینها به این دلیل است که می‌دانند این رویداد همه معادلات را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بنابراین ما نیز باید هوشیار باشیم و قدر موقعیتی که در سطح بین‌المللی داریم را بدانیم.

نباید به رسانه‌های فاسق صهیونیستی اعتماد کرد

آبنوش با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم، اگر فاسق خبری آورد، نباید آن را پذیرفت و به آن اعتماد کرد، گفت: در بین رسانه‌هایی که در سطح جهان به کار تهیه خبر و انتشار آن مشغول هستند، باید مراقب هجمه‌های صهیونیستی باشیم بنابراین ما که اهل بصیرت هستیم، باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری در ایران تاثیرگذاری جهانی دارد، بیان کرد: صدها شبکه رسانه‌ای ماهواره‌ای با خبرهای دروغ خود تلاش می‌کنند اتحاد و انسجام ملت ایران را از بین ببرند و با ایجاد بی اعتمادی اجازه ندهند تا حماسه سیاسی محقق شود، اما ما که اهل قرآن و بصیرت هستیم نباید به رسانه‌هایی که فاسقند و با اطلاع رسانی مخاطبان را به بیراهه می‌کشانند، اعتماد کنیم.

این مسئول تصریح کرد: انتخابات در کشور ما بسیار حائز اهمیت است و همه ما در این امر مهم مسئولیت داریم و باید در این صحنه حضوری گسترده داشته باشیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: با بصیرت می‌توانیم حماسه رقم زده و با خلق حماسه می‌توانیم حمایت خود را از ولایت و علی زمان اعلام کنیم.

آبنوش یادآور شد: در عصر حاضر کشور ایران از جایگاه بین‌المللی برخوردار است و همه کشورهای اسلامی از جمله سوریه، بحرین، عراق و افغانستان چشم به انتخابات آینده ایران دارند و امیدواریم با مشارکت گسترده مردم و خلق حماسه سیاسی امید مسلمانان جهان زنده شده و از کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان بیگناه توسط رژیم‌های سلطه‌گر نیز جلوگیری شود.

ولایت‌مداری، کارآمدی و ارزش‌مداری مهمترین ملاک‌های انتخاب

وی در ادامه با اشاره به ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور از دیدگاه رهبر معظم انقلاب بیان کرد: ملاک‌های انتخاب افراد از سوی مقام معظم رهبری به صراحت اعلام شده و مردم برای انتخاب با دقت و بررسی و تحقیق می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

این مسئول افزود: ولایت‌مداری از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور است و فرد مورد نظر مردم برای ریاست قوه مجریه باید در کنار انقلابی بودن مبنای فعالیت‌هایش ارزشی باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه کارآمدی یکی دیگر از خصوصیات مهم رئیس جمهور آینده است، خاطرنشان کرد: مدیریت قوی در کنار کارآمدی از دیگر شاخصه‌هایی است که باید در فرد منتخب برای سمت ریاست جمهوری وجود داشته باشد بنابر این پیشنهاد می‌شود با بررسی دقیق توانمندی نامزدها بهترین فرد را برای اداره کشور انتخاب کنند.

انتهای پیام/77010/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول