اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

24 خرداد توفیق جهان اسلام و ناامیدی دوباره دشمن است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: 24 خرداد توفیق دیگری برای جهان اسلام و ناامیدی دوباره دشمنان را رقم می‌زند.

24 خرداد توفیق جهان اسلام و ناامیدی دوباره دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی امشب در همایش توجیهی آموزشی اعضای شعب اخذ رأی انتخابات در استان کرمان اظهار داشت: تمام دوره‌های انتخاباتی که طی 30 سال گذشته در کشور ما برگزار شده در کمال صداقت و سلامت بوده است.

وی بیان داشت: تنها موردی که با مشکل مواجه شدیم، فتنه 88 بود که به دلیل ناجوانمردی و خیانت عده‌ای به واسطه مقام و ریاست صورت گرفت.

کمالی افزود: ما دیگر اتفاقی به عنوان فتنه نداریم، اما با این وجود باید مراقب بود، دشمنان به واسطه کینه‌توزی خود از نظام، دین و مردم ما و منافع چپاولگری خود هیچ‌گاه دست از توطئه بر نمی‌دارند و بهانه‌ها و صبحت‌های واهی را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: ما باید به تکلیف قانونی خود عمل کنیم و رضای خداوند را در نظر بگیریم، مطمئناً خداوند ما را یاری می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: پیشرفت‌های ایران در دنیا و قرار گرفتن در رتبه‌های علمی، پژوهشی، نظامی و ... عنایت خداوند است که ما را یاری کرده تا به این عزت و افتخار برسیم.

کمالی با بیان اینکه ما باید قدردان این نعمت و کرامت باشیم، دشمن را بشناسیم و بر اساس دشمن‌شناسی عمل کنیم، ابراز داشت: با خدا معامله ‌کنیم، به صداقت و امانتداری خود در انتخابات عمل می‌کنیم و به فضل الهی امیدوار هستیم.

کمالی در پایان اذعان داشت: 24 خردادماه برگ زرین دیگری به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود، 24 خرداد روز وحدت ملی و توفیق دیگر برای جهان اسلام و ناامیدی دیگری برای دشمنان است.

انتهای پیام/80017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول