اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم هندبال سپاهان:

دست‌به‌دست هم دادند تا هندبال را از اصفهان خارج کنند

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: سال گذشته دست به دست هم داده بودند تا هندبال را از اصفهان خارج و از دست سپاهان بگیرند.

دست‌به‌دست هم دادند تا هندبال را از اصفهان خارج کنند

حجت سفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: قرار است طی جلسه‌ای که به احتمال زیاد در هفته جاری اعضای هیئت‌مدیره باشگاه به همراه مدیرعامل برگزار می‌کنند، تکلیف تیم سپاهان برای حضور یا عدم حضور در لیگ برتر هندبال مشخص شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم در رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده حضور داشته باشیم، تصریح کرد: سال گذشته دست به دست هم داده بودند تا هندبال را از اصفهان خارج و از دست سپاهان بگیرند، اما امیدوارم این اتفاق دیگر رخ ندهد و تیم ما حضور پرقدرتی در لیگ داشته باشد، چراکه هندبال متعلق به تیم سپاهان است.

بازیکن تیم هندبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که با توجه به بلاتکلیفی تیم نحوه تمرین بازیکنان سپاهان به چه شکل است، افزود: هر بازیکنی به صورت انفرادی تمرینات خودش را پیگیری می‌کند و به کار با وزنه مشغول است. 

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که تا چه زمانی با سپاهان قرارداد دارید، تأکید کرد: یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم، 12 سال است بازیکن سپاهان هستم و نخستین بازیکن لژیونر ایران بوده و حتی بهترین بازیکن آسیا شدم و در صورتی‌ که مسئولان تیم تمایل به تمدید قرارداد با بازیکنان باسابقه تیم را داشته باشند، دوست دارم هندبالم را در این تیم به پایان برسانم.

انتهای پیام/63020/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول