اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

دفاع از خرمشهر دفاع از اسلام بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دفاع از خرمشهر دفاع از اسلام و تمام خاک جمهوری اسلامی بود و باید این مقاومت و ایستادگی را برای نسل جوان تبیین کرد.

دفاع از خرمشهر دفاع از اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر زینالو امروز در همایش «أین عمار» که با حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: رمز عملیات آزادسازی خرمشهر «یاعلی ابن ابی‌طالب» بود که برحسب تصادف در سال جاری سالروز آزادسازی خرمشهر با روز ولادت حضرت علی (ع) تقارن داشت.

وی افزود: امام علی (ع) اسطوره مقاومت در برابر کفر، زشتی و الحاد بود و امیدواریم این مقاومت برای همیشه برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای اسلامی در همه آحاد جامعه پایدار باشد.

این مسئول اضافه کرد: انتظار می‌رود با حرکت‌های بسیج‌گونه جامعه این روز تاریخی همواره جاوید بماند و نشانه‌های این مقاومت به نسل آینده منتقل شود.

زینالو با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های امام خمینی (ره) حماسی و وصل به حماسه کربلا بود، عنوان کرد: امسال نیز سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفته و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به این موضوع تأکید زیادی دارند.

وی تصریح کرد: به لحاظ لغوی حماسه به معنای یک حرکت برانگیزاننده است که بر اساس شعور، رشادت و حفظ ارزش‌ها می‌تواند این کلمه را خلق کند.

زینالو تأکید کرد: امیدواریم بر اساس سیاست‌های حضرت امام خمینی (ره) که در تمام لایه‌های برنامه‌ای ایشان چیزی غیر از حماسه دیده نمی‌شود، حرکت کرده، بتوانیم این امر را احیا کنیم.

این مسئول افزود: امیدواریم بر اساس فرمان رهبری و نامگذاری سال جاری، همه آحاد جامعه از جمله جامعه دانشگاهی در خلق حماسه سیاسی و انتخابات به خوبی ایفای نقش کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: شورای نگهبان به درستی افراد را انتخاب کرد و امیدواریم همه ما بتوانیم در این بستر مناسب سیاسی، انتخاب درستی داشته باشیم.

زینالو افزود: پس از انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس‌جمهور امیدواریم همه ما به خوبی از فرد منتخب حمایت کنیم و در بصیرت‌افزایی و حمایت از ارزش‌ها حرکت گسترده‌تری را داشته باشیم.

انتهای پیام/77010/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول