اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مردم در فتح خرمشهر دوشادوش نیروهای مسلح ایستادند

استاندار کرمانشاه گفت: نیروهای بسیج مردمی دوشادوش نیروهای مسلح دلیرانه ایستادند و به اشغال 587 روزه خرمشهر پایان دادند و در واقع فتح خرمشهر به‌معنای شکست تمام دنیای استکبار بود.

مردم در فتح خرمشهر دوشادوش نیروهای مسلح ایستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد در مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمانشاه که به‌مناسبت عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در قرارگاه س‍پاه نبی‌اکرم (ص)کرمانشاه برگزار شد، گفت: همه مردم باید بدانند در این روز رزمندگان اسلام چه رشادت‌هایی از خود نشان دادند.

دمیاد خاطر نشان کرد: خرمشهر در روزهای اشغال توسط نیروهای بعثی، مظلومانه مورد تجاوز قرار گرفت و بسیاری از هم‌وطنان ما در آن‌جا به خاک و خون کشیده شدند.

وی ادامه داد: طبق دستور امام خمینی (ره)، همه مردم ایران و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگی نابرابر در مقابل دشمن متجاوز بسیج شدند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروهای بسیج مردمی دوشادوش نیروهای مسلح دلیرانه ایستادند و به اشغال 587 روزه خرمشهر پایان دادند، افزود: صدام مزدور و نیروهایش بعد از اشغال خرمشهر مغرورانه صحبت از شکست ایران می‌کردند و با تبلیغاتی وسیع اعلام کردند به‌زودی تهران را هم می‌گیرند.

دمیاد تصریح کرد: رهنمودهای امام خمینی (ره) به نیروهای مسلح و فرمان تشکیل بسیج مردمی از طرف امام (ره)، روحیه تازه‌ای به جبهه‌ها بخشید و در عملیات بیت‌المقدس مشت محکمی به دهان عراق و حامیانش زد و قدرت ایمان و اراده الهی مردم ایران را به جهانیان نشان داد.

وی انسجام و هم‌بستگی مردم ایران اسلامی و نیروهای مسلح در عملیات بیت‌المقدس را بی‌نظیر توصیف کرد و نوآوری فرماندهان نظامی در تاکتیک جنگی را دلیل غافل‌گیری لشگر بعث عراق اعلام کرد.

به گفته استاندار کرمانشاه، همگان فتح خرمشهر را ناممکن می‌دانستند که با دعای مردم عملی شد و علت نام‌گذاری عملیات بیت‌المقدس، تقارن این عملیات با هجوم وحشیانه اسرائیل به فلسطین و جنوب لبنان بود که این پیروزی روحیه‌ای عجیب به مردم فلسطین داد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: این پیروزی دیپلماسی سیاسیون ایرانی را نیز تغییر داد و با مواضع قوی و دست پر در سازمان ملل از حق مردم ایران دفاع کردند و تجاوز حزب بعث به ایران را محکوم و حمایت مستکبران از صدام مزدور را عملی غیراخلاقی دانستند.

این مراسم با حضور آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول