اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

قدرت ایران اسلامی در فتح خرمشهر نمایان شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: قدرت، توان دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی در عملیات بیت المقدس در فتح خرمشهر به نمایش گذاشته شد.

قدرت ایران اسلامی در فتح خرمشهر نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر که به مناسبت فتح خرمشهر در میدان صبحگاه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان عملیات فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نشانگر توانمندی بالای نیروهای مسلح در برنامه ریزی، مدیریت، عملیات میدانی، رصد و قدرت بازدارندگی بالای حوزه نظامی و دفاعی است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: فتح خرمشهر سر فصل نوینی در تمامی معادلات نظامی جهان محسوب می‌شود، به طوریکه آن عملیات به عنوان یک برنامه آموزشی در تمام آکادمیک‌های جهان تدریس می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه فتح خرمشهر تنها فتح یک سرزمین نبود تصریح کرد: فتح خرمشهر آغازی بود برای فتح الفتوح‌های دیگر و عقب نسینی جهان سلطه در جبهه‌های جنگ بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: امسال با هدایت‌های فرمانده کل قوا، به زودی شاهد حماسه بزرگ در عرصه انتخابات خواهیم بود که مردم حماسه‌ای چون فتح خرمشهر ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: در عرصه اقتصادی نیز در فضای ملی و فراملی امسال نیز حماسه آفرینی خواهد شد.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر آمادگی کامل برای دفاع از ارزش‌ها و کیان ایران اسلامی دارند، بیان کرد: نیروهای مسلح استان توانمندی خود را برای دفاع از حریم ولایت، دین و میهن اسلامی نشان داده‌اند چون تاریخ تابناکی در خلیج فارس و دفاع سراسر دانش بنیان در کارنامه درخشان خود دارند.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول