اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه حضرت عباس (ع)‌ استان اردبیل:

روحیه فتح خرمشهر همچنان در نسل جدید ساری و جاری است

جانشین سپاه حضرت عباس (ع)‌ استان اردبیل گفت: روحیه فتح خرمشهر که در آن اعتقاد، ایمان و صداقت موج می‌زد در نسل امروز نیز قابل مشاهده است.

روحیه فتح خرمشهر همچنان در نسل جدید ساری و جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان عصر امروز در نشست مشترک نیروهای مسلح در پاسداشت فتح خرمشهر در اردبیل اظهار داشت: اگر فتح خرمشهر به بهای سنگین انجام شده و بیش از شش هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم همه در سایه مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی رزمندگان بوده است که بی‌ادعا وارد عرصه شده و شهادت را بر ماندن و هجوم دشمن ترجیح دادند.

وی تصریح کرد: جنگ هشت ساله ما هر ورقش سند و برگ هویتی برای مردم ایران است که در آن می‌توان روح عزت، امیدواری و حرکت رو به جلو را مشاهده کرد.

کریمیان خاطرنشان کرد:‌ در شکستن این روحیه عظیم دشمن تمام امکانات، بسترها و توان مضاعف خود را به کار گرفته تا شاید بتواند روحیه مقاومت و ولایت‌پذیری این ملت را بشکند در حالی که ما با تکیه بر همین دو اصل و پایه حقیقی می‌توانیم باز هم به مانند فتح خرمشهر حماسه‌های جاودانه خلق کنیم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: آنهایی که امروز انقلاب اسلامی را با ارادت قلبی و باور جاودانه پذیرفته و قبول دارند به خوبی می‌دانند که این ملت در دفاع از اهدافش به هیچ ابرقدرتی باج نمی‌دهد بلکه مردانه و تا آخرین روز حیاتش در مسیر آرمانی و اهدافش ایستاده و به یقین این انقلاب را تحویل صاحبش مولا و مقتدایمان امام عصر (عج) ‌می‌کند و بیش از هر زمان دیگر پوزه دشمن را به خاک می‌مالد.

وی بیان کرد: ما در رسیدن به اهدافمان بیش از هر زمان دیگر به وحدت کلمه، اتحاد و همدلی در عرصه‌های مختلف نیاز داریم و قطعاً رزمندگان ما با تمسک به الهی، پیروی از ولایت فقیه و وحدت کلمه در دفاع مقدس به پیروزی‌های بزرگ دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمیان جانشین سپاه حضرت عباس (ع)‌ استان یادآور شد: همان‌گونه که وعده الهی در نصرت و یاری مؤمنان در فتح خرمشهر جلوه‌گری کرد این نصرت و پیروزی در میدان عظیم حماسه سیاسی و اقتصادی نیز قابل تحقق است به شرط آنکه همه در پشتیبانی از ولایت و تبعیت بی‌چون و چرا از این مسیر دلدادگی خود را اثبات کنیم.

کریمیان 24 خرداد را نمایشی از این دلبستگی و دلدادگی حقیقی به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: دشمن به تفکر خام خود فکر می‌کند با برخی تهدیدها می‌تواند پایه‌های اقتدار ما را بشکند اما قدرت بازدارندگی ما دشمن را مأیوس و دوستداران انقلاب را بهتر از گذشته شاد می‌کند.

وی گفت: تا زمانی که ما در لباس رزمندگی پشت سر ولایت با بصیرت حرکت می‌کنیم امکان رخنه کردن دشمن به صفوف مستحکم ما وجود ندارد.

کریمیان در پایان سخنان خود افزود: ما امروز به وجود نیروهای با صلابت و خالص بسیجی و همچنین تمامی نیروهای مسلح افتخار می‌کنیم و این افتخار را برازنده ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی می‌دانیم.

انتهای پیام/62008/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول