اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظم پور با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه‌های عمرانی عنوان کرد

اتمام عملیات آزادسازی پنج خیابان جدید در نقاط مختلف شهر شهرضا

رئیس شورای اسلامی شهرضا گفت: بر اساس مطالعات انجام گرفته، ده‌ها پروژه عظیم عمرانی در شهرضا با میزان پیشرفت مطلوب در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

اتمام عملیات آزادسازی پنج خیابان جدید در نقاط مختلف شهر شهرضا

عبدالرسول کاظم‌پور رئیس شورای اسلامی شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام گرفته، ده‌ها پروژه عظیم عمرانی در شهرضا با میزان پیشرفت مطلوب در مرحله اجرایی قرار گرفته است، اظهار کرد: اتمام عملیات آزادسازی پنج خیابان جدید در نقاط مختلف شهر شهرضا با هدف روان‌سازی ترافیکی، تقویت نقاط کمتر توسعه یافته، نوسازی مناطق فرسوده و تسهیل در عبور و مرور درون شهری از مهم‌ترین اهداف مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرضا از ابتدای سال جاری بوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس و با اختصاص بودجه مناسب زمینه دست‌یابی به اهداف تعیین شده در این زمینه تا میزان قابل توجهی میسر شده‌است.

رئیس شورای اسلامی شهرضا با اشاره به اینکه اختصاص امکاناتی از قبیل پارکینگ‌های با ظرفیت مناسب و فضای سبز در طرح احداث خیابان‌های جدید تدوین شده‌است، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسایلی که در دوران گذشته مورد کم توجهی قرار گرفته بود بحث لزوم ایجاد فضای سبز گسترده در خیابان‌های جدید و احداث پارکینگ‌های مناسب است که بر این اساس در اجرای طرح عظیم پنج خیابان جدید مورد توجه قرار گرفته است.

وی یادآور شد: فرهنگ‌سازی مداوم با بکارگیری ابزارهای مختلف فرهنگی و اجتماعی زمینه تعامل و همکاری عموم مردم شهرضا در راستای نوسازی و بهسازی نقاط فرسوده شهری را تا میزان قابل توجهی در سال‌های اخیر افزایش داده است و بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته میزان آزادسازی بافت‌های فرسوده شهری طی سال 91 در شهرضا برابر با کل فعالیت‌های انجام گرفته در 12 سال گذشته در این شهر بوده است.

کاظم‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی با مشکلات بسیاری مواجه است، افزود: بر اساس قانون مدیریت مجموعه اتوبوس‌رانی با مشارکت سه بخش شهرداری‌ها، وزارت کشور و محل فروش بلیط تأمین می‌شود که انتظار داریم با اختصاص یارانه به این حوزه امکان حل مشکلات کنونی به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

وی احداث کارخانه بازیافت را از دیگر برنامه‌های مدون شهرداری شهرضا در راستای مدیریت بهینه پسماندها ذکر کرد و افزود: بر این اساس انتظار داریم طرح عظیم احداث کارخانه بازیافت جنوب استان اصفهان با مشارکت بخش خصوصی در محور شهرضا به مبارکه در آینده نزدیک اجرایی شود.

نایب رئیس شورای عالی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه آموزش مداوم اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در دوره چهارم به شکل شایسته اجرایی شود، بیان کرد: بر همین اساس طرح عظیم و مدون آموزش منتخبان  چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا از سوی شورای عالی استان اصفهان تدوین شده و پس از برگزاری انتخابات به شکل شایسته اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/63011/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول