اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مجموع 25 پروژه بهداشتی در 5 سال اخیر صورت گرفت

بهره‌برداری از 22 پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی در گچساران

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: از مجموع 25 پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی این شبکه از سال 87 تاکنون، از این تعداد 22 پروژه به اتمام رسیده و یا در حال بهره‌برداری است.

بهره‌برداری از 22 پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی در گچساران

ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در سال‌‌های اخیر پروژه‌های عمرانی مهمی در عرصه بهداشتی و درمانی در این شهرستان کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه افزون بر 25 پروژه از سال 87 تاکنون تصویب و روند اجرایی این پروژه‌ها آغاز شده است، ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان گچساران این پروژه‌ها را در راستای ارتقای سطح سلامت عموم جامعه اجرا کرده است. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: از مجموع این پرو‍ژه‌ها، 15 خانه بهداشت روستایی، یک مرکز بهداشتی و درمانی واقع در منطقه سه راهی گچساران، مرکز بستر درمان شبانه‌روزی باشت، دو واحد اورژانس بین راهی امامزاده جعفر و بی‌بی حکیمه، 12 واحد مسکن پزشکان متخصص و یک واحد کلینیک مثلثی مبارزه با بیماری‌های واگیر به بهره‌برداری رسیده است.

لزوم تسریع در روند پروژه‌های بهداشتی و درمانی نیمه تمام گچساران

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: سه پروژه باقیمانده نیز شامل ساختمان بیمارستان 96 تختخوابی جنب دانشگاه آزاد گچساران با 60 درصد پیشرفت فیزیکی، سردخانه واکسن با 30 درصد پیشرفت واقع در شبکه بهداشت و درمان گچساران و مرکز درمانی جامع شهری با 80 درصد پیشرفت در منطقه سه‌راهی این شهرستان است.

اسدپور خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مراکز، شاخص‌های بهداشتی رشد چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: با توسعه فضاهای آموزشی، پژوهشی و بهداشتی و درمانی تلاش می‌شود تا سطح خدمات سلامت در این شهرستان ارتقا یابد.

اسدپور با تشریح اهمیت نقش سلامت در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی افراد یادآور شد: اگر در جامعه‌ای سلامت وجود نداشته باشد بخش‌های دیگر زندگی نیز به تأثیر آن مختل می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: بهداشت شاخص اصلی توسعه‌یافتگی هر جامعه بوده و لازم است بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

اسدپور از افزایش مراکز بهداشتی، امکانات اداری شبکه بهداشت و افزایش خانه‌های بهداشت روستایی در گچساران در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: تسریع در روند تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام بخش بهداشت و درمان گچساران به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم ضرورت دارد.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول