اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

راه‌اندازی دوره دستیاری رشته تخصصی جراحی عمومی در بیمارستان شهدای خلیج فارس

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با راه‌اندازی دوره دستیاری رشته تخصصی جراحی عمومی در بیمارستان شهدای خلیج فارس موافقت شده است.

راه‌اندازی دوره دستیاری رشته تخصصی جراحی عمومی در بیمارستان شهدای خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا علیزاده پیش از ظهر امروز در جمع استادان نمونه و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به موضوع جذب اساتید در مجموعه هیئت علمی دانشگاه اشاره کرد و افزود: در سال جاری اساتیدی در رشته‌های مورد نیاز مانند گوش و حلق و بینی، جراحی مغز و اعصاب، طب اورژانس، جراحی عمومی، فوق تخصص اطفال، فوق تخصصی گوارش و خون و آنکولوژی به اعضای هیأت علمی اضافه شده‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در سال 91 هفت نفر از اساتید دانشگاه از مرتبه استادیاری به مرتبه دانشیاری ارتقا پیدا کردند که این ارتقا سهم بسزایی در افزایش رتبه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر داشته است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم آموزشی در دست اجرا گفت: مجتمع کلاس‌های پیشرفته، تأسیس دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی در سایت پردیس دانشگاه از جمله این پروژه‌هاست.

علیزاده افزود: از دیگر اقدامات آموزشی که در آستانه نهایی شدن است تأسیس دانشکده داروسازی است که مقدمات اصلی این پروژه از قبیل مکان‌نمایی و تأمین اعتبارات در حال انجام است.

وی همچنین گفت: در جشنواره شهید مطهری امسال پنج فرآیند آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پذیرفته شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی از دیگر اقدامات مهم در زمینه آموزشی در سال جاری را برگزاری بالاترین سطح امتحانات کشوری از جمله آزمون دستیار تخصصی پزشکی و آزمون کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف در سالن امتحانات فجر دانشگاه برشمرد.

وی همچنین گفت: با راه‌اندازی دوره دستیاری رشته تخصصی جراحی عمومی در بیمارستان شهدای خلیج فارس موافقت شده که از امسال 3 نفر در این رشته در بیمارستان یاد شده شروع به کار خواهند کرد.

علیزاده به درخشش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در چهاردهمین کنگره آموزش پزشکی کشور نیز اشاره کرد و افزود: در این کنگره 50 مقاله از جمله 44 پوستر و 6 سخنرانی از دانشگاه پذیرفته شده که این موفقیت از دستاوردهای مهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بخش آموزش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول