اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا:

قانون فصل‌الخطاب نامزدها و طرفدارانشان باشد

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: قانون باید فصل‌الخطاب همه نامزدها و طرفدارانشان باشد.

قانون فصل‌الخطاب نامزدها و طرفدارانشان باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی ظهر امروز در نشست مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ( سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج) در سپاه ناحیه نکا اظهار داشت: انتخابات، نماد اقتدار ملت بزرگ ایران است و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، خلق حماسه‌ای جاویدان را رقم می‌زند.

وی افزود: نیروهای مسلح در خلق حماسه سیاسی امسال با تمام توان ظاهر می‌شوند و امیدواریم با همت و تلاش آحاد جامعه، حماسه جاوید دیگری خلق کنیم.

رمضانی ادامه داد: در انتخابات آتی نیز همه ما باید تابع ولایت باشیم و با حضور گسترده در انتخابات و براساس شاخصه‌های اعلام شده توسط ایشان انتخاب اصلح داشته باشیم

فرماندار نکا نیز در سخنانی گفت: ملت  ما در طول دوران مختلف این انقلاب به امام علی(ع) اقتدا کردند و اکنون نیز به علی زمان خود اقتدا می‌کنند و بر اساس ارزش‌ها و باورها حرکت می‌کنند.

علی رجبی با اشاره به انتخابات پیش رو یادآور شد: باید در این انتخابات تابع رهبری بوده و گوش به فرمان فرامین ایشان حرکت کنیم تا با انتخاب اصلح و حضور گسترده در انتخابات، خلق حماسه سیاسی را به وجود آوریم.

فرماندار نکا با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر یادآور شد: رمز پیروزی ما در زمان جنگ تحمیلی، اطاعت از ولایت فقیه بود و هر کجا از ولایت فقیه پیروی کردیم پیروز شدیم و امسال نیز با اطاعت‌پذیری از رهبری در خلق حماسی سیاسی انتخابات، افتخار آفرینی می‌کنیم.

انتهای پیام/86002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول