اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین مطرح کرد

ارائه 8 نوع اسلام جعلی از سوی آمریکایی‌ها

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا با هدف تفرقه‌انگیزی در عرصه فکری مسلمانان، هشت نوع اسلام جعلی ساخته و ارائه کرده است.

ارائه 8 نوع اسلام جعلی از سوی آمریکایی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در دومین نشست هیئت عاشقان ولایت که با حضور فرماندهان، سرمربیان، سرگروه‌های صالحین، فرماندهان بسیجی و اعضا شورای نواحی بسیج سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا تمام قوای خود را برای از بین بردن اسلام ناب محمدی (ص) و ایجاد نفاق در بین مردم به کار می‌گیرد.

تویسرکانی با اشاره به اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی از سوی دشمنان افزود: آمریکا سعی دارد با ساخت اسلام‌های بدلی و جعلی، اسلام آمریکایی را تبلیغ کند.

وی به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص وارد کردن ادبیات جدید در ادبیات مذهبی و سیاسی کشور اشاره و عنوان کرد: آمریکایی‌ها وقتی دیدند که با اسلام ناب محمدی(ص) نمی‌توان مبارزه کرد و نابودی اسلام محال است، با هدف تفرقه‌انگیزی در عرصه فکری مسلمانان، به ساخت اسلام‌های بدلی پرداختند.

این مسئول همچنین به فرمایش امام راحل (ره) در خصوص اسلام آمریکایی، اسلام نکبت، اسلام سازش، اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاهای درباری، اسلام مقدس‌نماهای بی‌تدبیر، حوزه‌های علمی و دانشگاهی و اسلام ذلت، اسلام پول و زور و نیز اسلام حاکمیت سرمایه‌داران بر مظلومان و پابرهنگان اشاره کرد.

تویسرکانی افزود: آنچه ذکر شد اسلام‌های جعلی است که از سوی آمریکا ساخته شده و مردم برای جلوگیری از فریب خوردن باید بینش علمی و عملی خود را بالا ببرند.

وی با اشاره به وقایع پس از وفات امام خمینی (ره) و وارد شدن هشت نوع اسلام در بین مسلمانان، ادامه داد: انواع اسلام، تنها برای جنگیدن با اسلام ناب محمدی (ص) به صحنه آمده و امروز این امر به چالش بزرگی برای ما تبدیل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: حتی در انتخابات ریاست جمهوری نیز چشم تمام دنیا منتظر این است که دریابد ما به کدام یکی از اسلام‌ها گرایش پیدا می‌کنیم و کدام اسلام است که تقویت می‌شود.

تویسرکانی بیان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت، روزنامه‌ها، مبلغین، ثروت و قدرت و عرصه نشر به منظور گسترش تفرقه در میان مردم، در ایران و منطقه در خدمت این هشت نوع اسلام قرار گرفته‌اند.

وی گفت: انواع اسلام که به وسیله آمریکایی‌ها ایجاد شده، یک هدف را در سرلوحه کار خود قرار داده است که آن گیج کردن مردم، بازداشتن آنان از حرکت و تسلیم شدن به آمریکایی‌هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در همه این هشت نوع؛ نماز، روزه، حجاب، حج، زکات، امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و هیچ یک از آن‌ها منکر مسائل عبادی، قبله و کعبه نیستند.

تویسرکانی، اسلام‌های سکولار یا فردگرا، حجتیه‌ای، تکنوکراتی، ایرانی، التقاطی، نوعثمانی، اخوانی‌ها و وهابیت را از اسلام‌های دست‌ساز آمریکا برشمرد.

وی تصریح کرد: اسلام سکولار را که فردگراست و نیاز معنوی فرد را به دنبال می‌آورد، پیروان جنبش سبز، دوم خرداد، اصلاحات و لندن‌نشینانی چون سروش و مهاجرانی تقویت می کنند.

این مسئول با بیان اینکه خاستگاه این اسلام دانشگاه‌هاست، اذعان کرد: خاستگاه اسلام حجتیه‌ای هیئت‌های مذهبی است که مذهب را جدا از سیاست می‌داند، بر طبل اختلاف سنی و شیعه می‌کوبد و اهل سنت و رهبری را دشمن اصلی خود محسوب می‌کند؛ اما هیچ کاری به ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل ندارد.

تویسرکانی در خصوص اسلام تکنوکراتی گفت: زمان اوج اسلام تکنوکراتی در دوران کارگزاران بود که می‌گویند اسلام در جامعه باید حضور داشته باشد، ولی سر ستیز با دیگران نداشته باشد.

وی یادآور شد: اسلام سازش، معنویت و اخلاق است که پیروان آن مدعی هستند به خاطر نبود فناوری و اقتصاد کارآمد،خواهان برقراری ارتباط با اروپا برای اداره کشور هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین همچنین اسلام ایرانی را مورد توجه قرار داد و گفت: پیروان این نوع اسلام فقط خواهان ایران پیش از اسلام هستند.

تویسرکانی با اشاره به انداختن چفیه بر دوش مجسمه کوروش از سوی این گروه، ادامه داد: مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود در این باره به سخنرانی امام راحل (ره) در خصوص اسلام برای گرد هم آوردن مردم اشاره و بر توجه به ایران پس از اسلام به جای پیش از آن، تأکید کردند.

وی همچنین در خصوص اسلام التقاطی اظهار داشت: اسلام التقاطی‌ها، اسلام روشنفکرانی است که یک بخش از مکتب‌های چپ و سوسیالیستی را دوست دارند، تعلقاتی هم به دیالکتیک دارند و خواهان وارد کردن آن‌ها به دین ما هستند.

این مسئول با اشاره به ایستادگی شهید مطهری در برابر این دین، افزود: در اسلام نوعثمانی‌ها، نخستین کشوری که تحت تأثیر انقلاب اسلامی قرار گرفت، ترکیه بود؛ چراکه زمینه انقلاب اسلامی را داشت.

تویسرکانی ادامه داد: آمریکایی‌ها به شدت از انقلاب ما درس گرفتند و گروهی از افراد همانند رجب طیب اردوغان‌ها را که رگه‌های طلبگی هم داشتند، برای ایجاد اسلام بدلی در ترکیه تربیت کردند.

وی همچنین در خصوص تهدید اسلام وهابی‌گری و سلفی‌ها افزود: تهدید این دو اسلام جعلی از بقیه اسلام‌ها بیشتر است و مقام معظم رهبری اخیراً اسلام وهابیت و آل سعود را آل یهود خواند، خواستار انجام اقداماتی در مورد آن‌ها شدند.

انتهای پیام/77008/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول