اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب:

قتل عام مسلمانان با رواج اسلام هراسی صورت می‌گیرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: دشمنان و نظام سلطه با حیله و طرح اسلام هراسی قتل عام مسلمانان را در کشورهای مختلف رواج داده‌اند.

قتل عام مسلمانان با رواج اسلام هراسی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد بنی خزاعی امروز در آئین جشن میلاد مولای متقیان امام علی (ع) در جمع خانواده کارکنان اداره زندان میناب با تشریح ابعاد زندگانی امام علی (ع) از ولادت تا شهادت اظهار داشت: ابعاد شخصیت امام اول شیعیان باید به نحو شایسته و مطلوب در جامعه بیان شود.

وی ادامه داد: متفکران، هنرمندان، نویسندگان و پژوهشگران و طلاب علوم دینی هر کدام به سبک خود باید ابعاد معنوی، مادی و جهات علمی مولای متقیان را برای مردم بازگو کنند.

بنی خزاعی همچنین با بیان اینکه دین اسلام و تشیع در معرض خطر است، افزود: دشمنان و نظام سلطه با حیله و طرح اسلام هراسی قتل عام مسلمانان را در کشورهای مختلف رواج داده‌اند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در نقاط مختلف دنیا در راستای طرح اسلام هراسی است که به دستور آمریکا، رژیم جنایتکار صهیونیستی و فرقه ضاله وهابیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب در بخش دیگری از سخنان خود واقعه تولد امام علی (ع) در خانه خدا را بیانگر عظمت و شان آن حضرت عنوان کرد و گفت: امام اول شیعیان علاوه بر این که محل تولدش جایگاه مقدسی است، در بهترین شب، مقدس‌ترین مکان و ناب‌ترین حالت نماز یعنی سجده به شهادت رسیده است.

وی حب اهل بیت و امام علی (ع) را توفیقی از سوی خداوند دانست و افزود: پیروان ائمه هدی باید منش، راه و سلوک اهل بیت را پیشه کنند تا به رستگاری برسند.

بنی خزاعی در ادامه به اهمیت نقش والدین در انتخاب نام نیکو برای فرزندان پرداخت و با بیان این که انتخاب نام نیک برای فرزند از وظایف دینی پدر و مادر به شمار می‌رود، اظهار داشت: نام مناسب سند شناسایی انسان تلقی می‌شود و علاوه بر تأثیر روحی و روانی خاص بر شخص، برای افراد نیز شخصیت آور است.

یادآور می‌شود در این مراسم که با اجرای برنامه‌های شاد هنری همراه بود و با حضور مدیر کل زندان‌های هرمزگان، امام جمعه میناب، معاون فرماندار ویژه میناب، روسای زندان‌های تابعه استان، رئیس و قضات دادگستری میناب و خانواده کارکنان اداره زندان میناب در مجتمع فرهنگی تفریحی این اداره برگزار شد، از پنج نفر از پرسنل و فرزندان آنان که دارای نام علی بودند تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/88004/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول