اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/5

سادات ابراهیمی: شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری حضوری مقتدرانه داشت

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری حضوری قانون‌مدارانه و شجاعانه داشت و براساس بند به بند قانون عمل کرد.

سادات ابراهیمی: شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری حضوری مقتدرانه داشت

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: شورای نگهبان با بررسی دقیق مفاد قانون انتخابات برای احراز صلاحیت کاندیداها تلاش کرده است و تلاش این شورا درخور تحسین است.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان بر اساس قانون عمل کرده است، افزود: اجرای قانون برای شورای نگهبان از هر چیز دیگری بالاتر و والاتر است و به این دلیل کوشیده ‌است تا بهترین بررسی و دقیق‌ترین نتیجه برای انتخابات به دست آید.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه همه باید به قانون احترام بگذاریم، افزود: نباید سفارش‌های امام راحل را درباره قانون اساسی و جایگاه والای شورای نگهبان فراموش کنیم و در این باره همیشه باید سخنان ایشان نصب‌العین باشد تا از هرگونه انحراف و خطای احتمالی پرهیز شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون فصل‌الخطاب همه اختلاف نظرها و سلیقه‌هاست و احترام به قانون تنها می‌تواند کشور را از شرایط سخت و دشوار برهاند و در این زمینه همه فعالان سیاسی و اجتماعی باید در این زمینه فعال باشند.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان تلاش کرده است تا از همه توانایی خود در زمینه احراز صلاحیت‌ها استفاده کند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان کوشیده است تا بند به بند قانون را در احراز صلاحیت‌ها اجرا کند و باید در این زمینه به دلیل اجرای دقیق قانون از این شورا تشکر کرد.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه همه باید به دنبال خلق حماسه سیاسی باشیم، گفت: رهبری معظم انقلاب در راستای ایجاد حماسه سیاسی تاکیدات زیادی داشته‌اند و باید در این زمینه از همه توان خود برای خلق این حماسه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: کاندیداهای موجود در عرصه انتخابات باید در راستای تشویق مردم برای حضور در انتخابات تلاش کنند و هرگونه تلاش در راستای مایوس کردن مردم از شرایط موجود نوعی گناه بزرگ به شمار می‌آید.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول