اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره درمانگاه امام صادق(ع) خبر داد

ارائه خدمات ارزان تصویربرداری پزشکی در قم

رئیس هیئت مدیره درمانگاه امام صادق(ع) گفت: مرکز تصویربرداری درمانگاه خیریه امام صادق(ع) خدمات خود را ارزان‌تر از تعرفه‌های موجود ارائه خواهد کرد.

ارائه خدمات ارزان تصویربرداری پزشکی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید اصغر ناظم‌زاده در مراسم افتتاح مرکز تصویربرداری نور درمانگاه خیریه امام صادق(ع) که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی(ع) اظهار کرد: بر اساس روایاتی که علمای شافعی مذهب نقل کرده‌اند امیرمومنان(ع) در 13 رجب سال 30 عام‌الفیل در مکه و در بیت‌الله الحرام به دنیا آمد و هیچ کس قبل و پس از او به چنین توفیقی دست نیافته و نمی‌یابد.

وی افزود: ابن صباغ مالکی هم می‌گوید حضرت علی(ع) در خانه خدا به دنیا آمد و قبل از او هیچ کس چنین نبوده و علاوه بر او حاکم نیشابوری که از علمای اهل سنت به شمار می‌رود نیز عقیده دارد بر اساس اخبار متواتر فاطمه بنت اسد فرزند خود را در خانه کعبه به دنیا آورد.

رئیس هیئت مدیره درمانگاه امام صادق(ع) در ادامه با بیان اینکه این درمانگاه بیش از 10 سال است که به مردم قم و سایر شهرهای دور و نزدیک خدمات پزشکی با قیمت مناسب ارائه می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز تصویربرداری پزشکی نور هم با تدبیر آیت‌الله سیستانی و حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده ایشان در قم و نیز حمایت‌های رئیس مجلس شورای اسلامی در تامین ارز مرجع برای خرید تجهیزات راه‌اندازی شده و در خدمت مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: تجهیزات MRI با ارز مرجع خریداری شده‌اند و دستگاه‌های مربوط به سنجش تراکم استخوان، عکس‌برداری دیجیتال و سونوگرافی هم در این مرکز موجود هستند که 6 میلیارد تومان برای تهیه آنها هزینه شده است.

ناظم‌زاده با اشاره به استفاده مردم قم و شهرهای همجوار از امکانات درمانگاه امام صادق(ع) گفت: این مرکز شبانه‌روزی بوده و خدمات خود را ارزان‌تر از تعرفه‌های موجود در سایر مراکز بهداشتی ارائه می‌کند.

رئیس هیئت مدیره درمانگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه فضای موجود برای این درمانگاه و مرکز تصویربرداری چندان مناسبت نیست افزود: در نظر داریم در آینده نسبت به توسعه فضای فیزیکی درمانگاه اقدام کنیم.

انتهای پیام/78004/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول