اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد

برگزاری همایش سبک زندگی با شرکت 450 میهمان در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به پیش‌بینی حضور 350 تا 450 نفر برای حضور در همایش ملی سبک زندگی در کرمان خبر داد و گفت: شرایط حضور 150 تا 200 نفر به عنوان مهمانان اصلی همایش از سراسر کشور در حال برنامه‌ریزی است.

برگزاری همایش سبک زندگی با شرکت 450 میهمان در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار روح‌الله نوری در جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی اظهار داشت: برای هر چه بهتر برگزار شدن و کاربردی شدن همایش جلساتی با نمایندگان مجلس تمام استان‌ها در کمیسیون‌های مختلف و معاون پارلمانی سپاه پاسداران در مجلس تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی حضور 350 تا 450 نفر برای حضور در همایش شده است، افزود: شرایط حضور 150 تا 200 نفر به عنوان مهمانان اصلی همایش از سراسر کشور در حال برنامه‌ریزی است.

خواجه‌حسنی دبیر همایش و رئیس دانشگاه امام حسین (ع) کرمان با ارائه گزارشی از شرح عملکرد دبیرخانه اظهار داشت: این همایش با هدف جاری ساختن اندیشه و منویات ولایت در گستره جامعه به منظور تبیین و تحقق تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های تخصصی همایش در موضوعات مختلف تشکیل شده است، افزود: رعایت روابط همسایگی، کاهش صله رحم، تجمل‌گرایی، معاشرت‌های روزانه از جمله موارد پیش‌بینی شده است.

بنا‌براین گزارش، تاسیس رشته سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی از سوی حجت‌الاسلام محمد صباحی مسئول استانی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کرمان ارائه و با موافقت اعضا تایید شد.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول