اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد

35 هزار نفر اجرای انتخابات را عهده‌دار هستند / اختصاص 190 شعبه ویژه برای انتخابات ریاست جمهوری

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: بیش از 35 هزار نفر در برگزاری انتخابات 24 خرداد در استان اردبیل مشارکت و همکاری خواهند کرد.

35 هزار نفر اجرای انتخابات را عهده‌دار هستند / اختصاص 190 شعبه ویژه برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسد‌الله علی‌اکبری مجد صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت:‌ به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار و 616 شعبه ثبت‌نام و اخذ رای در سطح استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: بیش از 35 هزار نفر از عوامل اجرایی، امنیتی، نظارتی و بازرس آرای مردم استان را در 26 حوزه شهری و 996 حوزه روستایی جمع‌آوری خواهند کرد.

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: از مجموع یک هزار و 616 شعبه ثبت‌نام و اخذ رای، یک هزار و 426 شعبه به طور مشترک و برای هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در نظر گرفته شده است.

علی‌اکبری مجد ادامه داد: 190 شعبه نیز مختص انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد که این تعداد شعبه مختص روستاهایی است که شرایط لازم را برای انتخابات شوراهای اسلامی نداشته‌اند.

این مسئول با اعلام اینکه از مجموع یک هزار و 616 شعبه ثبت‌نام و اخذ رای در استان اردبیل یک هزار و 416 شعبه به صورت ثابت و مابقی به طور سیار خواهد بود، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی لوازم، اوراق و اقلام مورد نیاز برای برگزاری انتخاباتی پرعظمت همراه با مشارکت گسترده و حماسی مردم در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: امیدواریم رهنمود رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حضور مردم در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی باید به گونه‌ای جهادی باشد در روز 24 خرداد تحقق یافته و حماسه سیاسی عظیمی خلق شود.

انتهای پیام/62007/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول