اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی خبر داد

تلاش برای جذب اعتبارات ملی در راستای اجرای برنامه جامع خانواده پایدار

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: به سهم خود با انجام تعاملات بیشتر با وزارت ورزش و جوانان کشور، برای جذب اعتبارات ملی به منظور اجرای برنامه جامع خانواده پایدار تلاش می‌کنیم.

تلاش برای جذب اعتبارات ملی در راستای اجرای برنامه جامع خانواده پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری اظهار کرد: پیرو سیاست‌های وزراتخانه ما نیز در حوزه جوانان بر ترویج ازدواج آسان، بهنگام و آگاهانه و پیشگیری از طلاق تاکید بسیاری داریم.

وی افزود: در این راستا با مشارکت دفتر بانوان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی برنامه جامع خانواده پایدار در دستور کار قرار گرفته و اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با تاکید بر اهمیت موضوع ازدواج جوانان اظهار داشت: پس از ارائه برنامه جامع خانواده پایدار در محضر مقام معظم رهبری و تاکیدات استاندار خراسان‌رضوی به سهم خود تلاش‌هایی برای جذب اعتبارات ملی در راستای اجرای برنامه جامع خانواده پایدار انجام می‌دهیم.

هاشمی جواهری با اشاره به انجام تعاملات بیشتر با وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با اجرای این برنامه گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان وظیفه ستادی خود را در این زمینه به خوبی انجام می‌دهد اما برای اجرایی‌شدن برنامه‌ها و سیاست‌های کلان در مورد تعالی خانواده باید شاهد هماهنگی تمام دستگاه‌های مربوطه با محوریت استانداری خراسان‌رضوی باشیم.

انتهای پیام/70006/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول