اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار خلخال برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در خلخال

صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور فرماندار و شورای تامین شهرستان خلخال برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان خلخال اظهار داشت: اگر امروز وحدت و همدلی با هم نداشته باشیم دیگر فرصتی برای فردا نیست تا نواقص را جبران کرده و در مقابل دشمنان بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در هر زمان تحرکات و فعالیت‌های کشورمان را زیر نظر دارد و اگر ملت ایران در کنار مسئولان با همدلی پای کار باشند فتنه‌های دشمن یکی پس از دیگری شناسایی و خنثی می‌شود.

محمدی شرایط اقتصادی کشور را یادآور شد و افزود: مدیریت در شرایط بحران ارزنده است زیرا هر زمان که اعتبار مناسب باشد هر کاری می‌توان کرد و در این شرایط سخت است که باید با مدیریت موثر و کار‌آمد مشکلات اقتصادی را حل کرده و وضعیت عادی را به کشور بازگرداند.

آزادسازی خرمشهر درس استقامت و پایداری بود

فرماندار شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای حماسه خرمشهر گفت: آرامش کنونی ایران در سایه رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا در عرصه هشت سال دفاع مقدس است.

محمدی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از تحریم اقتصادی، جنگ نرم و فتنه‌ها بر علیه انقلاب و نظام نتوانستند چرخ حرکت این انقلاب دینی و معنوی را تضعیف کنند.

این مسئول رشادت‌های شهدا را ستودنی و قابل تقدیر خواند و بیان داشت: درسی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای ما به یادگار گذاشته‌اند چیزی نیست جز همدلی و وحدت برای حفظ این نظام الهی و معنوی که باید در این راستا تمام توان و همت خود را به کار گیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای مراسم صبحگاه مشترک اعضای شورای تامین شهرستان خلخال به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و پرچم پرافتخار میهن اسلامی برافراشته شد.

انتهای پیام/62008/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول