اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت:

رسیدگی به اعتراض‌ رد صلاحیت‌شدگان شوراها ادامه دارد

فرماندار شفت با اشاره به اینکه رسیدگی به اعتراض‌های رد صلاحیت‌شدگان شورای اسلامی ادامه دارد، گفت: تا تاریخ 12 خرداد 91 نتایج قطعی را به آنها اعلام می‌کنیم.

رسیدگی به اعتراض‌ رد صلاحیت‌شدگان شوراها ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت در جلسه هم‌اندیشی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: بهره‌گیری از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و توجه به اصول قانون و اخلاق حرفه‌ای رسانه زمینه برگزاری انتخابات باشکوه 24 خرداد را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری بر اجرای درست قانون است، افزود: قانون نیز با وظایفی که برعهده هیئت‌های اجرایی و نظارت و مراجع چهارگانه گذاشته است مسیر روشنی را بیان کرده است.

رئیس ستاد انتخابات شفت، درباره تعداد رد صلاحیت شدگان داوطلبان شوراهای شهر و روستای این شهرستان خاطرنشان کرد: 96 نفر توسط هیئت‌های نظارت رد صلاحیت شدند که از این تعداد 25 نفر در بخش احمد سرگوراب و 64 نفر در بخش مرکزی بودند. هفت نفر نیز در مرحله بررسی هیئت‌های نظارت بخش مرکزی رد صلاحیت شدند.

به گفته شفیعی‌ثابت، 99 درصد دلیل اصلی عدم احراز داوطلبان شوراهای شهر روستا داشتن استعلام از مراجع چهارگانه و با اکثریت رأی حاضران و طبق قانون انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به اعتراض‌های رد صلاحیت شدگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تا تاریخ 12 خرداد 91 نتایج قطعی را به آنها اعلام می‌کنیم.

فرماندار شفت افزود: مقام معظم رهبری از خواص و آحاد مردم ایران خواستند تا با احترام به قانون و توجه به اخبار مراجع رسمی دشمنان را در ایجاد پازل‌های خرابکارانه ناامید کرده و به جز اجرای صحیح قانون توجه نکنند.

وی با تصریح بر اینکه شایعه‌سازی، شبه‌افکنی و انتشار اخبار دروغ در انتخابات موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، خاطرنشان کرد: مرتکبان به این عمل به انقلاب و خون شهدا خیانت می‌کنند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول