اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

رد صلاحیت شده‌ها عزت ایران را در دنیا خدشه‌دار نکنند

امام جمعه جهرم گفت: تایید صلاحیت نشدن برخی افراد نباید به امری تبدیل شود که منجر به خدشه‌دار شدن عزت و اقتدار ما در سطح بین‌الملل شود.

رد صلاحیت شده‌ها عزت ایران را در دنیا خدشه‌دار نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز شهر دارالمومنین اظهار داشت: ماجرای سوریه به کلید حل تمام مشکلات جهان اسلام تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حدود 40 هزار تروریست مسلح با پول کشور قطر و امکانات و همکاری عربستان و آمریکا برای نابودی سوریه تلاش می‌کنند، افزود: آنها قبر صحابی پیامبر (ص) را تخریب کرده و در مرحله بعد و در صورت به قدرت رسیدن قصد تخریب و هتک حرمت به قبر شریف حضرت زینب (س) را دارند.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه امروز دفاع از قبر شریف حضرت زینب (س) و کشور مسلمان سوریه بر گردن ما واجب است، ابراز داشت: جبهه حزب‌الله با ایستادگی و مقاومت مردانگی خود را نشان داده تا عزت ما پایمال نشود.

وی با بیان اینکه امروز سه نقطه مرزی سوریه به محل تبادل اسلحه تبدیل شده است، بیان داشت: این امر با حرکت رزمندگان سوریه کنترل و باعث شد تا قسمتی از القصیر به دست آنها بازگردد.

دژکام با بیان اینکه امروز چشم جهانیان به ویژه کشورهای مسلمان به انتخابات ایران دوخته شده است، خاطرنشان کرد: باید در این زمینه با بصیرت کامل اقدام کرد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: تایید صلاحیت نشدن برخی افراد نباید به امری تبدیل شود که منجر به خدشه‌دار شدن عزت و اقتدار ما در سطح بین‌الملل شود.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه ایستادگی در مقابل دشمنان به ویژه اسرائیل تنها با مقاومت و بصیرت ملت ایران محقق می‌شود، گفت: ملت ایران پایبند به چارچوب قانون اجرایی کشور بوده و در این مسیر قانون باید اجرا شود تا عزت و اقتدار کشور محفوظ بماند.

دژکام در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به سالروز فتح خرمشهر، بیان کرد: این قدرت و توانایی جوانان برومند ایران اسلامی بود که بعد از ماه‌ها تصرف خرمشهر توسط حکومت صدام این شهر در سال 62 دوباره پس گرفته شود.

این مسئول ایستادگی، ایمان و توکل به خدا را از جمله ویژگی‌های رزمندگان اسلام در عملیات پیروزمندانه فتح خرمشهر دانست و تصریح کرد: تمام قدرت‌های دنیا در مقابل جوانان ایرانی متحد شده بودند تا آنها را از پای درآورند اما ایستادگی این غیور مردان باعث فتح خرمشهر و ناامیدی دشمنان شد.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول