اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

نامزدهای انتخاباتی نباید به مراکز ثروت و قدرت وصل باشند

امام جمعه عسلویه گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید به مراکز ثروت و قدرت وصل باشند و یا عقبه این نامزد افراد ثروت‌اندوزی که فقط به فکر تجمع مال و ثروت هستند باشند، کار خراب می‌شود.

نامزدهای انتخاباتی نباید به مراکز ثروت و قدرت وصل باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز موفقیت انسان در دنیا و آخرت است و باید در هر شرایطی از گناه و ناپاکی دوری گزینیم.

امام جمعه عسلویه با تبریک ولادت امام علی (ع) خاطر نشان کرد: امیرالمؤمنین از شخصیت‌های ارزنده و تاثیرگذار در تاریخ اسلام بوده‌اند و همواره بزرگترین یاور پیامبر (ص) بوده‌اند.

هاشمی‌نژاد بیان داشت: انتخابات یکی از پراهمیت‌ترین موضوعات سیاسی کشور است و توجه به فرمایشات و منویات رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی پیرامون موضوع انتخابات مسئله‌ای است که باید همیشه مورد توجه مردم و تمامی مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبری بر حضور تمامی جریان‌های سیاسی در صحنه انتخابات تاکید کرده‌اند، اضافه کرد: نوع فرمان رهبری در بیان این مطلب بیانی دستوری است و نباید یک گروه و جریان خاص صحنه انتخابات را در اختیار بگیرند و تمامی اقشار جامعه باید در تعیین مدیریت کشور مشارکت فعال داشته باشند.

این مسئول اذعان داشت: انتخابات مختص یک جریان فکری و سیاسی خاص نیست و به تمامی اقشار جامعه تعلق دارد و به همین دلیل مردم باید با حضور گسترده و پرشور در انتخابات سرنوشت خویش را تعیین کنند.

امام جمعه عسلویه عنوان کرد: تمامی نامزدهای انتخاباتی، چه نامزدهای رد صلاحیت شده و چه نامزدهای احراز صلاحیت شده، باید انگیزه خدمت داشته باشند و در هر موقعیتی تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به جامعه به‌کار گیرند.

هاشمی‌نژاد گفت: اگر قصد خدمت باشد شعارهای ما نیز سالم خواهد بود؛ متاسفانه امروز برخی حرف‌هایی می‌زنند و شعارهایی سر می‌دهند که خواسته دشمن است و از این طریق آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی افزود: اگر نامزدهای انتخاباتی به مراکز ثروت و قدرت وصل شوند و یا عقبه این نامزد افراد ثروت‌اندوزی که فقط به فکر تجمع مال و ثروت هستند باشند، کار خراب می‌شود.

خطیب جمعه عسلویه بیان داشت: شورای نگهبان پس از بررسی‌های دقیق نظر خود را درباره نامزد‌های انتخاباتی اعلام کرد، ولی متاسفانه پس از اعلام نظر شورای نگهبان عده‌ای ناشیانه به موضع‌گیری پرداختند و عده‌ای نیز با نوشتن نامه‌های بچه‌گانه به خیال خود به رهبری عزیز تذکر دادند.

هاشمی‌نژاد عنوان کرد: این انتخابات برای کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما کشتی‌بان انقلاب بیدار است و به هیچ نحو نیازی به تذکر امثال ما ندارد.

وی افزود: باید هر لحظه خداوند متعال را شاکر باشیم که پس از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مردی خدایی و فقیهی عادل سکان‌داری و رهبری کشتی انقلاب را بر عهده گرفتند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به خصائل و ویژگی‌‎های اخلاقی آیت‌الله جنتی، بیان داشت: پیرمردی با بیش از 90 سال سن و 30 و چند سال خدمت در این نهاد مقدس و انقلابی به هیچ وجه ایمان خود را به‌خاطر امر و زید خراب نمی‌کند.

امام جمعه عسلویه با تبیین دیدگاه امام خمینی (ع) در ارتباط با نهاد مقدس شورای نگهبان گفت: مخالفت با شورای نگهبان مخالفت با اسلام است و امام (ره) و رهبری همواره عملکرد شورای نگهبان را مورد تایید قرار داده‌اند و بر آن صحه گذاشته‌اند و این امر باید برای همه ما حجت باشد.

هاشمی‌نژاد با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر فتح آب و خاک نبود بلکه فتح بالاترین و ارزشمندترین ارزش‌ها بود.

امام جمعه عسلویه با انتقاد از حضور کم‌رنگ مدیران و مسئولان اجرایی عسلویه در نمازجمعه و مراسمات اجتماعی و مذهبی، گفت: نمازجمعه سنگر دفاع از جریم ولایت است و تمامی مدیران و مسئولان اجرایی باید در نمازجمعه حضوری پررنگ داشته باشند.

هاشمی‌نژاد اظهار داشت: هیچ دلیلی ندارد مسئولان در مراسمات و مناسبات اجتماعی و بین آحاد مختلف مردم حضوری کم‌رنگ داشته باشند و بین خود و مردم مرز و فاصله قائل شوند.

انتهای پیام/2451/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول