اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

تصمیم شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها ارزنده است

امام جمعه تاکستان گفت: جایگاه و نقش شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات‌های مختلف در ادوار گذشته و حال بسیار ارزنده و در خور توجه است.

تصمیم شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها ارزنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان با تبریک ولادت امام‌ علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: جایگاه و فضیلت امیر‌المؤمنین در هدایت اقشار مسلمانان و به ویژه شیعیان در زمان خویش جایگاهی والا و عظیم بوده و این امام‌ جانشین واقعی و به حق پیامبر اسلام بعد از رحلت ایشان بوده است.

امام جمعه تاکستان با تبریک تقارن فرخنده ایام‌البیض اعتکاف و سوم خرداد ماه سالروز فتح بزرگ رزمندگان اسلام در خرمشهر تصریح کرد: رژیم بعث صدام با وجود توانمندی، امکانات و نیز بهره‌مندی از استحکامات قوی و مرز‌کشی پولادین برای حفظ خرمشهر قادر به حفظ این شهر عزیز و قهرمان نشد و خونین‌شهر دلاور با دستان توانمند رزمندگان و بسیجیان فتح شد.

وی ادامه داد: عرصه فتح و آزاد‌سازی خرمشهر قهرمان و سالروز سوم خرداد ماه طی 32 سال اخیر جزو رموز و اسرار بوده است و جمله «خرمشهر را خدا آزاد کرد» که از یادگار خمین بر جای مانده است همت و حماسه رزمندگان را به سخن روایت می‌کند.

وی با تذکر به کاندید‌اها در خصوص رعایت قوانین انتخاباتی در تبلیغات رسمی تصریح کرد: عدم تخریب و سیاه‌نمایی رقبای انتخاباتی از سوی رقبای دیگر جزو اصولی است که کاندید‌اهای اعلام شده برای حضور در عرصه رقابت‌های یازدهمین دوره ریاست جمهوری و سومین دوره برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در شهر و روستاهای اقصی نقاط کشور لازم است تا آن را مد نظر داشته و دنبال کنند.

امام جمعه تاکستان ابراز داشت: طرفداران کاندید‌اهای مختلف نیز حق تخریب و یا احیانا مورد هجمه قرار دادن اطرافیان رقبای دیگر را به هیچ وجه نداشته و تمام افراد مسئول و غیر مسئول در آستانه انتخابات ملزم به عمل به هنگام به «مُر قانون» بنابر سفارش‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستند.

اسلامی، نهاد شورای نگهبان را از سرمایه‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی توصیف کرد و افزود: جایگاه و نقش شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات‌های مختلف در ادوار گذشته و حال بسیار ارزنده و در خور توجه ویژه است.

امام جمعه تاکستان با محکومیت جنجال رسانه‌ای غرب و صهیونیسم بین‌الملل مبنی بر عدم وجود آزادی و دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مقوله دموکراسی به شکلی تمام عیار و کامل در جمهوری اسلامی در حال اجرا بوده و شرکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات نیز دلیلی بر علاقه‌مندی و دلبستگی ملت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/77005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول