اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-101

رمضانی: مردم در انتخابات به کاندیدای ولایتمدار رای دهند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نکا گفت: مردم در انتخابات، به کاندیدای اصلح و ولایتمدار رای دهند.

رمضانی: مردم در انتخابات به کاندیدای ولایتمدار رای دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه نکا با تبریک به مناسبت آغاز ماه بندگی خداوند اظهار داشت: ماه رجب فرصتی است برای آماده و وارد شدن به ماه مبارک رمضان و باید توشه‏ای برای فردای قیامت از آن کسب کنیم.

وی با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات افزود: رهبری در سخنان فراوانی فاکتورها و ملاک‌های فرد اصلح را نظیر ساده‌زیستی، استکبارستیزی، دارای ایمان واقعی بودن و خدا ترس بودن، اخلاق‌مداری، مردمی بودن و... را بیان کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

رمضانی با بیان اینکه باید در انتخابات امسال حماسه خلق کنیم، اضافه کرد: افراد در صورتی می‌توانند حماسه خلق کنند که جان بر کف از ولایت و دین و اسلام دفاع کنند.

وی با اشاره به تهدیدات و جنگ نرم دشمن، تأکید کرد: در جنگ نرم امروز به هوشیاری، بصیرت و آگاهی بیشتری نیاز داریم و اگر به سلاح ولایت فقیه مجهز باشیم می‌توانیم در برابر این توطئه‌ها پیروز شویم.

فرمانده سپاه نکا ادامه داد: ایران اسلامی در طول  هشت سال دفاع مقدس، مظلومانه و غریب جنگ را ادامه داد و حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند اما اکنون به بالندگی رسیده است که بیانگر تلاش همه جانبه است.

رمضانی افزود: تلاش دیروز فرزندان ما در جبهه‌های جنگ سخت و اکنون در جبهه جنگ نرم، بالندگی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد که باید این دستاوردها به‌درستی تبیین و به جهانیان شناسانده شود.

وی گفت: امروز برای حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد باید با اطاعت از رهبری به سلامت انتخابات توجه کنیم و مراقب باشیم تا فتنه فتنه‏گران در اراده مردم ولایی ما خللی وارد نکند.

انتهای پیام/86002/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول