اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

آوج آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

فرماندار آوج گفت: ستاد انتخابات شهرستان آوج با بسیج همه امکانات برای اجرای یک انتخابات باشکوه و تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری آمادگی کامل دارد.

آوج آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیدعبدالله موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان آوج که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد اظهار داشت: نقش مردم و بخش خصوصی و ادارات در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی بسیار پررنگ است و هر فردی باید آن را به خوبی ایفا کند.

فرماندار آوج تأکید کرد: بر همه مسئولان و کارکنان واجب است ارزش‌های اسلامی و انقلابی را حفظ کنند.

موسوی تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان آوج با بسیج همه امکانات برای اجرای یک انتخابات باشکوه و تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری آمادگی کامل دارد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره در مسیر انقلاب اسلامی است و این بسیار حائز اهمیت است.

موسوی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه فرمانداری در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان، افزود: به لطف الهی در مجموعه شهرستان همدلی و وحدت نظر بسیار خوبی بین مسئولان برقرار است که این مهم موجب شده کارها با سرعت بسیار خوبی پیش رود به طوری که در حال حاضر 96 درصد از ادارات شهرستان مستقر شده است و باقیمانده ادارات نیز با رایزنی که با ادارات کل داشتیم قول مساعد برای استقرار آنها گرفته شده است.

انتهای پیام/2667/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول