اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

عظمت حرکت شورای نگهبان در آینده مشخص می‌‌شود

امام جمعه شهر آبیک گفت: شورای نگهبان کار بسیار شایسته و ارزنده‌ای را از خود به جای گذاشته که عمق عظمت این موضوع را در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

عظمت حرکت شورای نگهبان در آینده مشخص می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر با تحسین رأی شورای نگهبان مبنی بر آرایش انتخابات ریاست‌ جمهوری اظهار داشت: شورای نگهبان کار بسیار شایسته و ارزنده‌ای را از خود به جا گذاشته که عمق عظمت این موضوع را در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

وی شورای نگهبان را نقطه تضمین اسلام و نظام و نیز خط قرمز و فصل‌الخطاب نامزدهای انتخاباتی ذکر کرد و افزود: تخطی از رأی شورای نگهبان تخطی از قانون است و قاعده بازی این است که همه از قانون پیروی کنند.

قانون‌شکنی برای ملت و نظام هزینه‌بر است

خطیب جمعه شهر آبیک با ذکر اینکه قانون‌شکنی برای ملت و نظام هزینه‌بر است، ادامه داد: همه نامزدها و کاندیداهای انتخاباتی تأیید شده و تأیید نشده باید مطیع قانون باشند چراکه اگر درصدد قانون‌شکنی باشند در واقع دل در گروی بیگانگان دادند، چراغ سبز به دشمنان نشان داده و ملت ایران را آماج توطئه‌ها و نقشه‌های آنان قرار خواهند داد.

موسوی با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی باید خود را در مسائل کلان کشور نصب‌العین قرار دهند، بیان کرد: خوشبختانه ملت ایران به رشد فکری و بلوغ سیاسی رسیده‌ است بنابراین کاندیداها باید با دوری از دنیازدگی، هواپرستی، هوسبازی و جاه‌طلبی بهانه به دست رسانه‌های کینه‌توز ندهند تا مانند سران و عوامل فتنه سال 88 به خود، ملت و نظام لطمه نزنند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید چهره اجتماعی خود را مخدوش کرده و پل‌های پشت سرشان را خراب کنند، اضافه کرد: کاندیداها باید در ایام تبلیغات از دادن وعده‌های دروغین به مردم، تخریب کاندیداهای دیگر و فریب دادن و بیان مطالب دروغ پرهیز کنند که این نوع تبلیغات ضد تقوا و مسلمانی است.

امام جمعه شهر آبیک اذعان داشت: مردم هم باید کاندیدای اصلح را انتخاب کرده تا بتواند اهداف اسلام و نظام را به پیش برده و به درد انقلاب و اسلام بخورد؛ این در حالی است که از همه سلیقه‌ها و احزاب در انتخابات ریاست‌ جمهوری حضور دارند.

موسوی افزود: دشمنان نظام و به ویژه استکبار جهانی هیچ‌گاه نمی‌توانند عادل باشند چراکه هیچ‌گاه پای‌بند به دموکراسی، حقوق بشر و احقاق حق نبوده‌اند و بین قول و عملشان فرسنگ‌ها فاصله است.

آزادی خرمشهر چشم شیطان بزرگ را از حدقه درآورد

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با ذکر اینکه آزادی خرمشهر چشم شیطان بزرگ را از حدقه درآورد، ادامه داد: با آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان با تقوا، دیندار و مومن، دنیا در برابر این عظمت کرنش کرد و به سجده افتاد و به دنیا ثابت شد که ملت ایران یک وجب از خاکش را با چیز دیگری معاوضه نمی‌کند.

خطیب جمعه شهر آبیک اظهار داشت: علاوه بر اینکه به فرمایش امام راحل خرمهشر را خدا آزاد کرد؛ تقوا، طهارت و خلوص نیت رزمندگان اسلام نیز در آزادی خونین‌شهر بی‌تأثیر نبوده است.

موسوی افزود: هنوز هم عزت فتح خرمشهر دنیا را تحت شعاع خود قرار داده است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیروزی در سوریه هم باشیم.

وی اضافه کرد: رزمندگان دلاور و جهادگران سلحشور در آزادی خرمشهر لباس تقوا و زره محکم الهی را بر دل و جانشان پوشانده و از سنگرها بیرون آمده و از دروازه‌های بهشت که مختص اولیای الهی است وارد بهشت شده و خرمشهر را آزاد کردند.

موسوی با تأکید بر عمل به دستورات قرآن کریم افزود: قرآن کریم مایه بیداری و هدایت انسان است که عمل به دستورات این کتاب آسمانی باید در زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه پیاده شود تا به سعادت دست یابند.

انتهای پیام/77006/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول