اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

استعدادیابی والیبال کشور با محوریت استان‏ها انجام شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: توسعه والیبال کشور باید مبتنی بر استعدادیابی از استان‏های کشور باشد.

استعدادیابی والیبال کشور با محوریت استان‏ها انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیئت والیبال استان زنجان با حضور نایب رئیس فدراسیون والیبال کشور، اظهار کرد: فدراسیون والیبال کشور باید موضوع استعدادیابی در استان‏های کشور را فعال کند.

وی، هیئت والیبال استان‏ها را بازوان توانمند فدراسیون والیبال عنوان کرد و افزود: فدراسیون والیبال کشور باید از این ظرفیت بالای والیبال استان‏ها بهره گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، خواستار کمک به هیئت‏های والیبال استان‏های کشور شد و ادامه داد: فدراسیون والیبال باید هیئت‏های والیبال استان‏ها را یاری کند.

وی، پیروزی والیبال استان‏های کشور را موجب توسعه والیبال کشور دانست و یادآور شد: پیشرفت و توسعه والیبال شهرهای کوچک موجب توسعه بیش از پیش والیبال ملی می‏شود.

* استعدادیابی در استان‏های کشور موجب توسعه والیبال کشور شده است

رحمانی، موفقیت والیبال کشور را مدیون استعدادیابی سال‏های 69 عنوان کرد و افزود: استعدادیابی در استان‏های کشور موجب توسعه و موفقیت والیبال کشور شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، رونق و گسترش پایگاه‏های استعدادیابی در استان‏های کشور را خواستار شد و تأکید کرد: باید نسبت به احیا و توجه به استعدادهای مناطق مختلف کشور اهتمام ورزید.

وی به محدودیت منابع مالی در ورزش کشور اشاره کرد و گفت: در سال‏های اخیر مشکلات منابع مالی و اعتباری موجب گله‏مندی ورزشکاران و فعالیت ورزشی شده است.

رحمانی با بیان اینکه باید در زمان محدودیت‏ها هنر مدیریت امور را داشت، خاطرنشان کرد: در زمانی که محدودیت منابع مالی داریم، باید هنر مدیریت کارها را داشته باشیم.

*مدیریت ورزش استان با محدودیت‏های مالی مواجه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، مدیریت بدون پول در ورزش کشور را یادآور شد و تأکید کرد: مدیریت ورزش استان باید با محدودیت‏های مالی در دستورکار باشد.

وی، ظرفیت‏های والیبال استان را بالا عنوان کرد و اظهار داشت: والیبال استان زنجان دارای ظرفیت‏های مناسبی برای توسعه در کشور است.

رحمانی، ظرفیت‏های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری والیبال استان را یادآور شد و گفت: زنجان ظرفیت مناسبی در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خواستار تربیت بازیکنان والیبالیست در سطح کشوری و ملی شد و ادامه داد: باید برای نشان دادن قدرت والیبال استان بازیکنان توانمند تربیت شوند.

وی، حضور داوران و مربیان استان در سطح کشور را مناسب ارزیابی کرد و افزود: والیبال استان زنجان مربیان و داوران کارآمدی در سطح کشور دارد.

رحمانی با بیان اینکه باید در همه رده‏های سنی والیبال کشور بازیکن معرفی کنیم، یادآور شد: برای اثبات توانمندی والیبال استان باید در همه رده‏های سنی والیبال کشور نماینده داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، توسعه والیبال استان را در گرو همکاری نهادهای فرهنگی و ورزشی عنوان کرد و گفت: برای توسعه والیبال استان باید همدلی بالایی وجود داشته باشد.

وی، توزیع امکانات ورزشی در سطح شهرستان‏های استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: در سال‏های اخیر اقدامات مناسبی در راستای توزیع امکانات ورزشی شده است.

رحمانی به سالن‏های تمرین والیبال در شهرستان‏های استان اشاره کرد و یادآور شد: وضعیت امکانات ورزشی در شهرستان‏های استان رو به رشد بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، تلاش همه‌جانبه برای توسعه والیبال استان را خواستار شد و تأکید کرد: همه مسئولان باید برای توسعه والیبال استان تلاش کنند.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش می‏شود در لیگ والیبال کشور حضور داشته باشیم، متذکر شد: در سال‌جاری برای معرفی تیم والیبال استان در لیگ تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/73002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول